Volgers

dinsdag 9 november 2021

Samen Creatief 19 bloghop

 Goedenavond,

Anneke was aan de beurt vanavond en die had ook leuk patroontje een boekje/doosje. Basis was zo gemaakt alleen het oppimpen duurde wat langer.

En ineens wist ik voor wie ik hem ging maken en toen ging het ietsjes beter.


Dit was mijn sneak en als het goed is komen jullie net van Amber af.
Deze tekst is van Craft Emotions 115633/1830.


De zijkant van het boekje heb ik nepleer geplakt, lijkt het net een duurder boek (hihi) limited edition.
Design papier is van Studio Light PPJMA03.


Alle kleine elementen zijn van Studio Light STAPSC1298.
En deze hier voorop heb ik bewerkt met Cadence Crackle, geeft een iets ouder effect.
En de hoekjes zijn met  Cadence Metallic Antique Pink 7147 en R.Gold 7136, de hoekjes zijn van Craft Emotions 115633/0751.


Vond het ook mooi om in de rug oogjes te maken en touw doorheen te doen, had dit ergens op Pinterest gezien. En de zijkanten en voorkant zit ribbelkarton, deze had ik niet, maar beschuit had ik wel in huis en daar vindt je dus ook ribbelkarton in. Debby kwam met dit idee, en dacht natuurlijk zo krijg je net nog meer een boekeffect.



Ik heb een touwtje eraan gemaakt met een strikje zodat je het schuifje eruit kan trekken.



En in het schuifje dan een kleine harmonica albumpje.


Tekst van Joy!Crafts 6410/0526.



Allerlei bloemetjes van Craft Emotions 115633/0510, en paars en witte Nuvo drops.



Schattig envelopje van Hobbyshop Veldmaat.



Taghouder van Studio Light nr 11.


Stempel van Marianne Design CS1050.



Tekst van Craft Emotions 115633/1830.


Hoppen jullie als laatst nu ook naar Hobbyshop Veldmaat om daar ook even te reageren?
Want zo maak je kans op een kadobon van 10 euro door echt bij iedereen langs te zijn geweest.

Hopend zijn jullie inspireert geraakt door alle verschillende creaties van mijn DT maatjes, en heb je  ook zin om deze te gaan maken.

Het filmpje en het boodschappen briefje komt morgen op het blog te staan.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

eigen fb pagina:

Dit boekje had ik zondag afgegeven...maar gisteren kreeg ik het nieuws te horen dat deze lieve dame overleden is. Dus dit boekje bleef helaas gesloten.

En HIER de link naar het boodschappenlijstje en de live.
 



42 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie Elly. Prachtig hoe jou boekje eruit ziet. Met de touwtjes op de rug!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wou wat een pracht creatie heb je voor de live gemaakt. Wat is de rug mooi met de eyelets en touwtje en ook het ribbelkarton vind ik heel mooi hierbij.
    Heb de live bekeken en ga er morgen mee aan de slag.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super weer Elly en helemaal met dat leer aan de zijkant.
    Xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk gedaan en zo slim om het ribbelkarton van het beschuit te gebruiken. Las het helaas al dat Rosina is overleden, maar zo lief dat je dat voor haar had gedaan. Jammer dat ze het niet meer kon zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat is dit mooi in deze kleurstelling. Het is prachtig geworden.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt mooi ! De rug van dit boekje is superleuk !
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi en ook de band met het koordje….prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach Elly, dit vertelde je op mijn blog al. Wat ontzettend mooi gemaakt. Prachtig! Die nestelringen in de rug vind ik heel bijzonder. En heel jammer dat Rosina het niet meer gezien heeft. Maar het zal vast goed bewaard blijven denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, en gisteren dan een andere kaart in de bus...laatste keer dat ik daar aan de brievenbus stond.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat een mooie creatie Elly, jammer dat ze het niet meer heeft kunnen zien. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig boekje heb je voor Rosina gemaakt, zo jammer dat ze het niet meer heeft kunnen zien.Maar het is echt heel mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi Elly
    Hier zou Rosina heel blij mee zijn geweest
    Haar familie zal er beslist ook heel blij mee zijn
    We gaan Rosina hier in blogland heel erg missen...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig! En dat nepleer geeft het een hele leuke uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi boekje met de mooie kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een gaaaf voorbeeld Ellie, super mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze had het prachtig gevonden Elly, dat weet ik zeker!!
    Haar familie zal het met veel zorg en liefde bewaren denk ik.
    Wat een liefde heb je hierin gestopt, héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was wel even schrikken toen je het te horen kreeg. Rosina had hem zeker prachtig gevonden. Want het is echt een hele mooie creatie geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gemaakt weer Elly .
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach Elly.....wat zou Rosina dit PRACHTIG hebben gevonden....dat weet ik zeker!je hebt het helemaal in haar stijl gemaakt....zo jammer dat ze het zelf niet meer heeft gezien.
    Maar Bart en de dochters zijn je daar zeker dankbaar voor!
    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen