Volgers

dinsdag 21 december 2021

Mutsen Cluppie project 4

Hoi hoi,

en jawel het is mij gelukt om zelf iets te maken en een patroon uit te schrijven voor ons cluppie.

Ben er wel even zoet mee geweest maar had er wel plezier in.


En dit was mijn sneak:



Hier dan mijn verder uitwerking:

Ik heb gebruikt gemaakt van het design papier van Stamperia,
En nee het strikje zit niet op zn kant, op het dsp zat het ook zo, en heb er nog een extra strikje bovenop gemaakt van satijn. 
En ook wat blaadjes met mini bloemetjes, deze zijn allemaal van Joy!Crafts.



Het is een soort albumpje geworden.


Deze swirls (zo noem ik het maar) zijn van Noor! Design, echt al een oudere mal, heb die veel gebruikt en vond hem hier wel mooi erbij passen.


In de pagina's/pockets zitten deze mini labels, heb hier tekst opgeplakt met de stickers van Dutch Doobadoo.


De achterzijde van de labels had ik ook beplakt vond dat hier wel zo mooi omdat je deze labels van alle kanten zie als je het boekje/kaft open hebt staan.


Op de voorpagina van het boekje heb ik wat takjes geplakt en bij elkaar laten komen met een strikje.
Deze takjes zijn allemaal van Craft Emotions.


Zoals je hier al ziet is de binding gemaakt met rietjes.
Dit zag ik eens voorbijkomen op Pinterest, en ja hoe toen verder, en ben gaan brainstormen en besloten er een kaft omheen te maken met wat labels erin, en zo is deze creatie geboren.



De twee labels die in de kaft zitten, eentje bewust leeg gelaten zodat er persoonlijke tekst op geschreven kan worden en de andere een leuke verjaar stempel erop van Marianne Design.
Deze labels zijn voorzien van 2 gaatjes en daar met een touwtje een strikje gemaakt.


Volgens mij is deze stans ook van Marianne Design.



Helemaal onderin een stans met Dream..deze ook van Marianne Design, eigenlijk hoeft er niet veel opgepimpt te worden want het papier is van zichzelf al erg mooi.

Op onze fb pagina van Mutsen Cluppie staat er in een album dit patroon.
Mocht je hem ook willen maken en je hebt geen fb dan kun je het me altijd vragen dan wil ik hem je wel doormailen.

Ook aan deze creatie zit een prijsje verbonden en je kunt je creatie laten zien tot dinsdag 11 januari, dus mocht je iets te doen willen hebben tussen kerst en oud/nieuw.
Deze keer is Creabri onze sponsor.



En kijk ook bij de andere twee mutsen Debby en Bianca wat hun ervan gemaakt hebben.
HIER vinden jullie een korte uitleg door Bianca op YouTube.

Groetjes,




fb pagina:







 

29 opmerkingen:

  1. Een hele leuke werkbeschrijving die goed te volgen was. Jou creatie van je eigen beschrijving is erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap! En heel mooi gemaakt. Daar zat heel wat werk in! Wat een goed gevoel hè, als alles lukt. Ik ga kijken naar de werkbeschrijving maar beloof niets. Ik ga maandag voor het eerst live bij HV. Daar ben ik druk mee. Doodeng😁 Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Monique. Oh dat is helemaal spannend, dat is iets wat ik nooit ga doen. Heel veel succes, ik probeer mee te kijken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Super patroon, niet te moeilijk en goed te volgen en als je dat doet heb je een mooie creatie. Jou uitwerking is ook heel mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bianca, en jij voor het korte filmpje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. dit is weer een super patroon ...... deze ga ik zeer zeker maken ......dankje wel ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi geworden , Ook heel mooi patroon . Denk dat ik hem ook eens ga maken , echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Corry. Benieuwd hoe de jouwe gaat worden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Geweldig gedaan. Ik heb alles gekopieerd om te maken. Maarrrrr ik weet nog niet wanneer😅😅
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga. Ja snap je helemaal, druk druk druk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht creatie heb je bedacht en super leuke mooi gemaakt. Ik heb al even de korte versie bekeken en wat zit het toch leuk in elkaar.
    Prachtig Elly!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie creatie leuk met al de losse labeltjes en het leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er prachtig uit, heel mooi papier en de "swirls"heb ik ook nog steeds, ze blijven leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel knap deze creatie, Elly
    Mooi ontwikkeld, leuk zoals je de labeltjes hebt bevestigd aan de binnenkant met behulp van rietjes!
    Mooi dessinpapier en mooie stansjes heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooiiiiiiiiiiiiiiiii Elly heb je weer gaaf gedaan

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi patroon en goed te doen maar kost mij toch veel denk en kijk werk, maar dat is niet erg leer ik van maar ik ga ervoor en ben al een eind op weg. Heel leuk om zo op deze manier te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie creatie Elly en ook oudere mallen blijven leuk!
    Fijne feestdagen en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creatie Elly, jullie FB groep is echt een schat in de roos zoveel mooie patronen echt wel leuk hoor. Deze ga ik nog maken na kerst te leuk om niet te doen hhihi. Wens je hele fijne feestdagen, lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Doris, oh dan zien we je uitwerking nog wel eens verschijnen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen