Volgers

maandag 24 januari 2022

Hoera! Hoteldebotel

Goedemorgen,

ben weer aan de slag gegaan met het Pink Mood dsp en een pagina gemaakt voor de planner.


De pagina is van Studio Light, hou hier wel van als dat gerafelde.
Ik heb er ook een bellyband bij gemaakt.



Als eyecatcher de envelopjes van Veldmaat.



Cijfers zijn van Craft Emotions, wel fijn van deze set is dat er een 1/2 bij zit. Op het designpapier een achtergrond stempel opgezet.



Labeltje ofwel bookmark is van Joy!Crafts.



Deze tekst van Craft Emotions heb ik met embossingpoeder gedaan, en wel met twee kleurtjes, roze en rood.


Hier ben ik aan de slag gegaan met reliefpasta en een mask van AALL Creatie.
En de bloemen zijn losse elementen, die zeer gemakkelijk uit te knippen zijn en dubbelzijdig bedrukt.


En natuurlijk kon ik de achterzijde niet blank laten.


Dit dsp heet Bittersweet, ook wel toepasselijk bij de voorzijde.
En de bellyband had ik met het afval van de stans van de pagina gemaakt. ik zag de randjes en dacht hee hier kan ik ook wel wat mee.


Achter dit klepje is dan ruimte voor een foto.


Leuke pagina's voor een mooie herinnering.

Hoop jullie wat geïnspireerd te hebben. Op onze BLOG wordt je doorgelinkt naar de gebruikte materialen die ik gebruikt heb.

Groetjes, 
Elly DT Hobbyshop Veldmaat

  

23 opmerkingen:

  1. Echt schitterend Elly, wat ben jij toch een kunstenares xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie creatie met het leuke papier en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige pagina voor in je planner heb je gemaakt, grappig dat jij dat gerafelde van de stansen leuk vindt, ik zou die nooit kopen, maar zo heeft ieder haar smaak,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pagina Elly
    Heel leuk gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schitterend gemaakt Elly! je kijkt je ogen weer uit, fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige pagina heb je gemaakt.
    Gaaf gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige pagina geworden Elly. Mooi die leuke tekst zo geëmbost, door de glans valt hij nog meer op. De achterkant is ook een plaatje, ik kijk mijn ogen uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creatie Elly, prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Leuk dat band met die envelopjes en er is weer veel te zien😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly, leuk is deze stans hey! Ik had er laatst ook iets mee gemaakt. Maar vind deze wel echt super mooi! Leuk bedacht met de band. De handbag card art is geweldig leuk, dankjewel voor je berichtje. Succes met de verhuizing.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave creatie Elly. Je hebt je weer lekker uitgeleefd en die envelopjes zijn ook heel leuk.
    Is je verhuizing al snel?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie planner pagina Elly, ook dit is weer een mooie papierlijn. Ik dacht dat jij het wat rustiger aan zou doen maar je bent nog steeds heel actief op je blog?!
    Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen