Volgers

dinsdag 25 januari 2022

Laatste keer

Goedemiddag,

gisteren kreeg ik een hele mooie bos bloemen thuis gestuurd namens Anneke van Hobbyshop Veldmaat.


Gisteren was ook de laatste creatie die ik liet zien als DT lid, dat ik hiermee wilde stoppen was vorig jaar al bekend bij Anneke. Zoals jullie denk wel weten ben ik graag bezig met de dingen die ik zelf wil, niet nadenken en lekker pakken wat je kunt pakken in je hobbykamer. Niet rekening mee houden van welke mag ik wel gebruiken of niet.

Na deze beslissing ben ik met nog meer gestopt, gewoon lekker van alle verplichtingen en druk af, en was een moeilijke beslissing, maar toen het eenmaal gezegd was gaf het ook een opluchting.
Het lieve van Anneke was dat ze zei als ik het rustiger had en het toch weer begon te kriebelen dat ik altijd weer welkom ben. En dat is heel fijn te horen.

En deze tekst had ze op de pagina geplaatst, met nog lieve woorden.

En ik ga vanavond gezellig naar mijn fietsvriendinnen het een en ander bespreken voor ons weekje weg. We hebben elkaar al zo weinig gezien, en zeer zeker samen tegelijk niet meer, en dit wil ik ook weer oppakken, hun waren ook wat opzij gezet omdat ik vaak met lives en opdrachten bezig was.

Dit weekje staat gepland in mei, en hopend kan het allemaal doorgaan, we gaan het meemaken.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly



 

25 opmerkingen:

  1. Prachtige bos bloemen Elly, het is goed om even stil te staan bij je zelf.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super hoor zo'n mooie bos bloemen Elly en ja ik ben ook graag bezig met dingen die ik zelf graag wil maken, zonder verplichtingen. En met je verhuizing in het vooruitzicht komt er genoeg drukte aan! Maar je zult vast ook mooie kaartjes blijven maken ook al zal dat minder zijn tijdens de verhuizing Heerlijk zoveel kaartjes nog ingepland dan kunnen we daar nog van genieten! Koester je vriendinnen en bespreek lekker een weekje weg, dat zijn mooie geluksmomentjes!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Gerie, dit is idd zeker heel belangrijk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Als een beslissing zo goed voelt is het de juiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig boeket en een heel lief gebaar van Anneke en zo fijn om te horen dat je altijd terug mag komen.
    Ik wens je heel veel plezier met de vriendinnen-vakantie voorbereidingen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtig boeket en kan me voorstellen dat de druk eraf is.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja geniet nog steeds van de mooie bloemen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Prachtig boeket heb je gekregen, voelt denk ik als een opluchting, DT werk is niet altijd even leuk. Nu ben je weer vrij om te maken wat je zelf wilt.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker genieten van wat je wil ,en niet dit of dat moeten .
    Lekker met je vriendinnen weg wat een leuk vooruitzicht.
    Verhuizen is natuurlijk stres vol maar als je daar weer ingericht bent is het lekker als je je eigen zin kan doen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan, ja brengt veel met zich mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat mooi en lief zeg! Je hebt ook wel heel veel gedaan natuurlijk voor de shop.
    En ik snap wel wat je bedoelt. Vooral als je merken of spullen moet gebruiken. Dat heb ik alleen bij cheerful, de digi's en een sketch. Dat is gelukkig te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt, 2 jaar met plezier gedaan en het was een leuke groep en dat is vaak nog belangrijker.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Je weet in ieder geval dat je gewaardeerd bent Elly, het is zeker een gemis voor hen! Heerlijk hobbyen nu op je gemakje xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja voelt goed, en dat gaan we zeer zeker doen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Wat een prachtig boeket Elly!
    Altijd fijn om je zo gewaardeerd te voelen en een heel lieve waardering van Anneke!
    Ik snap wel wat je beoelt met je eigen dingen doen. Heerlijk is dat!!
    Veel plezier met je fietsvriendinnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie bloemen Elly!
    Wat fijn dat je de rust kunt pakken die je nodig hebt en zelfs nog een opening hebt, dat als het weer rustig is en het begint te kriebelen dat je terug mag komen. Dan weet je in ieder geval dat je het goed hebt gedaan en gewaardeerd wordt.

    Geniet van alle plannen die er nog komen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou wat een prachtige afscheidsbloemetje Elly !!
    Heerlijk eventjes doen waar je zin in hebt genietse
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige bos als bedankje kreeg je. Fijn om nu weer te doen wat je zelf wil.
    Groetjes NIcolette

    BeantwoordenVerwijderen