Volgers

maandag 17 januari 2022

Index doosje

 Hoi hoi,

hier in index doosje wat Debby live had gegeven vorige week.

Hier zien jullie mijn uitwerking:

Design papier is van de Action.

En jawel hier een sticker gebruikt die Bianca had uitgeprint voor ons, vond dat toen zo gaaf dat ik hem echt op deze creatie wilde gebruiken. In de hoek een stempel van de Action.

Deze creatie is al maanden geleden gemaakt, dus vandaar dat jullie naam nog erbij zien staan op de sticker, om hem nu helemaal te gaan verwijderen is ook zonde, deze creatie was toen gemaakt en ervoor bedoeld en dit bericht met enkele aanpassingen stond ook al ingepland.

Ik zal hem denk nog wel anders gaan maken, zodat ik hem cadeau kan gaan geven.

Bloemen gemaakt van foam, die had ik nog in mijn voorraad liggen, wat takjes erbij van Ali, stoer touwtje doorheen en ik heb weer een mooie toef.

Bovenop een pen, deze ook ooit eens bij de Action gescoord, deze zit vast met een elastiekje.


En dan hier de binnenkant. 





Als extra een paperclip erbij gemaakt, met de initialen MC.
Het Mutsen Cluppie bestond al veel langer, en deden we onderling al uitdagingen met elkaar (een jaar zowieso) en dat was altijd leuk. 
Randje van hartjes bovenop ook van de Action en een smal randje van Craft Emotions.

En zoals je ziet heb ik het brads laten sluiten.


In het voorste vakje de 3 envelopjes, gemaakt met de enveloppemaker.


En Debby had Bianca en mij een stempel vorig jaar toegestuurd die wij als logo hadden, en dat zit in dit envelopje, de voorzijde is de originele ook.
Dus dit envelop zit er nu ook in bij de andere flopjes. (ondertussen dus gewoon bij mijn andere stempels in het mandje)


De labeltjes die helemaal bovenin zitten.

En de 4 indexkaartjes. Hier achter kun je wat belangrijke gegevens ofzo bewaren.



De tekst die ik erop geplakt heb komen van een elementenvel van Joy!Crafts.



En de achterkant mag ook gezien worden, ben helemaal fan van dit papier het is al een oudere, zag hem nog staan en heel geschikt voor dit project. 



Groetjes,


fb pagina:





28 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie Elly met heel veel mooie en leuke details! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een klus en zo mooi tot in de details uitgewerkt Elly.
    Het papier is zeker prachtig. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig! Mooi papier.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig.
    Echt heel erg mooi.
    De buitenkant is al zo mooi en dan doe je het open en zie je nog meer...... je blijft er naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie creatie!
    Ik moet er toch echt eens voor gaan zitten om deze ook te maken. Hij is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi indexdoosje Elly.
    Heel mooi met deze sticker en de tekst.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi doosje met de leuke kleurtjes, dp en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi project.
    Superleuk gemaakt en elk detail prachtig uitgewerkt.
    Tof gemaakt Elly.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie creatie, Elly
    Inderdaad heel erg mooi dp en wat een leuk model!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.... wat een prachtige creatie! Heel mooi papier leuke details echt wel tof en dan jullie afdrukje erop tof.
    Ik heb de tijd nog niet gehad om die te maken en deze avond is er alweer een live hihi....
    Nog een prettige dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Elly!!! Dit is heel erg genieten weer bij je!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige creatie Elly, ik heb dat flower foam ook nog liggen, nog nooit gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans, en foei echt eens doen dan.
      Groetjes elly

      Verwijderen