Volgers

zondag 16 januari 2022

Look

 Goedemorgen,

vandaag een reminder van mij naar aanleiding van een kleurenpallet bij KIC


Ik heb een rolodex kaartje gemaakt, deze blijven leuk om te maken.


Designpapier komt van een mini blokje van Craft Sensations, en Minnie Mouse is van Ali, volgens mij heb ik hem nog nooit gebruikt.


Negatief van Studio Light en ik dacht deze lettertjes ook.


Deze banner is van Joy!Crafts.


En hier zie je hem in mijn rolodex zitten.



Tot en met 29 januari kunnen jullie meedoen, mocht je het leuk vinden.
Jullie kunnen je kaartjes op het BLOG of FB plaatsen.

Darline heeft op youtube een mooie workshop staan hoe ze deze luchtballon heeft gemaakt voor deze reminder en die vind je HIER
Groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina:





23 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje in deze mooie kleurstelling.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk rolodex kaartje Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is je rolodex kaartje Elly fijne zondag xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje voor in de rolodex, Elly
    Mooi dat silhouette Minnie stansje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke rolmodel reminder kaartje voor de challenge bij k.i.c

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje voor je rolodex.
    Leuk die filmstrip met m m.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke reminder dit rolodex kaartje Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie rolodexkaart met deze Minnie Mouse,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt in deze mooie kleurencombinatie Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly, wat een leuke rolodexkaart! Bewaar je deze ook echt allemaal op zo'n houder? Eigenlijk best een heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, ja deze beweaar ik allemaal, er past er zoveel op zo'n ding.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. O wat leuk je rolodex kaartje ,lang geleden dat ik er 1 gemaakt heb .misschien ook maar weer is gaan doen hihi.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk rolodex kaartje. Ik zie niet veel meer op FB met rolodex.
    Groetjes en een fijne dag Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Klopt de hype is totaal weg.
      Groetjes Elly

      Verwijderen