Volgers

dinsdag 2 augustus 2022

Gnomes

 Goedemorgen,

gnomes, ik zag ze en dacht die wil ik hebben, ben er ook mee aan de slag gegaan. En deze zijn er al meegemaakt, en eentje zit ook al op een creatie, die laat ik morgen zien..



De mal van deze gnomes vind je  HIER


Hier heb ik een koordje op het boekje geplakt, en bij de gnome hierboven had ik het doorheen gehaald.


Op de wandjes en mutsje heb ik wat geplakt, om het fluffy te maken, zelf heb ik hier het materiaal van een afzuigfilter gebruikt.



Deze gnome mocht een bordje vasthouden van mij, met de tekst Vrolijk Kerstfeest en is van Studio Light SL-ESStamp85.

En bij een 3,5 jarig meisje was deze ook haar favoriet, zelf gok ik omdat hij geen snor en een mondje heeft. Maar zou ook goed door het papierkeuze kunnen zijn.
Maar deze gnome zul je bij mij nergens terug zien, want dat meisje vroeg of ze hem mocht hebben, en dan zeg je daar toch geen nee tegen. Schattig eigenlijk.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag.


Groetjes,

Elly

fb pagina:

fb pagina:


11 opmerkingen:

  1. Leuke gnoompjes zijn dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig gedaan. Gnomes zijn wel.in hè 😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze gnoompjes, Elly!
    Heel leuk gemaakt!
    Lief dat je een klein meisje er blij mee hebt gemaakt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn zeker leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooooh, wat zijn ze super schattig🥰.
    Wat een ontzettend goed idee om ze een beetje fluffy te maken met spul uit de afzuigkap, zelf nooooooit aan gedacht.
    Ik kan mij voorstellen dat je op slag verliefd werd, ben ik ook.
    Hoe groot zijn ze?
    En je hebt er dus 1 op een kaart verwerkt, of is het een decoratie voor bv in de Kerstboom?
    Wat lief dat de ene Gnoomes verhuisd is naar een meisje van 3,5 jaar.
    Ik denk dat hij naast haar bed staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuke kabouters zijn dat leuk met de dons baardjes/snorren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan Elly, schattig deze gnooms. Je kunt ze ook mooi als label gebruiken, denk ik? Je hebt ze grappig 'behaard.' 😀
    Nog een fijne dag verder.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou die knappe gnoompjes hihi staan mooi te pronken op je leuke creatie Elly, lief dat dat meisje hem zo schattig vond en nog liever dat je hem aan haar gaf ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat zijn ze lief, en het gnoompje krijgt bij het meisje een mooi plekje.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie tag met de grappige gnome en tja dat afscheid nemen is ook niet mijn sterkste kant, maar wat zullen ze genieten
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen