Volgers

vrijdag 2 juni 2023

Opa en Oma

Goedemorgen,

velen hadden het waarschijnlijk al gelezen dat Wilma op moederdag opa en oma geworden zijn van Mason. En dat dit nogal eng begon, ik wilde graag een kaartje sturen maar wist eerst niet goed of wat.

Heb het haar gevraagd en ze zei dat dit moppie zeker een felicitatie waard is, dus ging ik verder aan de slag ermee.

Ik heb een klein lieflijk kaartje gemaakt.


Als basis een mal van Studio Light en deze verlengd zodat je hem open kunt vouwen.
Het papier is van Cavania.


Van harte en opa en oma zijn van Craft Emotions.


Het wolkje weet ik even niet van wie ze zijn, had er 4 verschillende van.
Andere elementen komen allemaal uit het dsp blokje.


Tekst van Marianne Design, met rechts een klein beertje wat ik nog uitgeknipt had.
En hier ruimte om zelf iets in te kunnen schrijven.


Bij deze nog van harte gefeliciteerd met dit wondertje.

Het kaartje was eerst niet aangekomen en zoals meerdere kaarten bij Wilma, de post heeft er weer eens een zooitje van gemaakt. Maar gelukkig stuurde ze me een berichtje dat het aangekomen was, ik denk dat het bijna 15 dgn onderweg was.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Een heel lief baby kaartje voor de kers verse oma en opa..
    Helaas is het som heel vervelend, maar gelukkig is dit prachtige baby kaartje na een hele lange reis toch nog
    gearriveerd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een lief kaartje en zo veel leuke details. Die post daar word je helemaal ... van gelukkig dat het aangekomen is. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gemaakt. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief felicitatiekaartje, Elly
    Fijn datvhet alsnog is aangekomen, prutsers daar bij de post!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n lief kaartje is dit geworden Elly, precies een goede maat voor deze gelegenheid. En je hebt er weer zoveel te zien op gemaakt! 😍
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en lieve tag heb je gemaakt, gelukkig dat ze hem nog ontvangen heeft. De trouwkaart die ik verstuurde is na 10 dagen ook ontvangen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een mooie tagkaart heb je gemaakt. Superleuk ook de binnenkant. Wilma is er natuurlijk superblij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige lieve tag! Ja de post maakt er inderdaad een zooitje van. Er blijft veel lan liggen.
    Gr ANita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa niet (meer) verwacht dat hij aan zou komen maar gelukkig bezorgde de post hem uiteindelijk wel, zo blij om deze mooie mini creatie in het echt te bewonderen Elly!
    Je hebt flink uitgepakt en ik kijk er elke dag naar!
    Nogmaals hartelijk bedankt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stom….ik heb hier vanmorgen op gereageerd (spam?) dat ik zo blij ben met deze supermooie creatie van jou Elly! Zulke
    lieve details op deze mooie ieniemienie tagkaart…nogmaals hartelijk bedankt 💙💙

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige tag. Leuk zo'n maatje voor een baby kaartje.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen