Volgers

zondag 4 juni 2023

Kastje met lade

Goedemorgen,

op 27 mei had ik een online workshop van Renate, op haar blog lees je meer erover.

En wat gingen we maken een kastje met laadje en in het kastje een mini albumpje. Echt een superleuk project was dit en hieronder mijn uitwerking.


Ik heb gebruik gemaakt van dsp van Maja Design Autum Rose.


Verschillende eigen gemaakte bloemen van Ali, Joy!Crafts en Maja Design, ook de blaadjes.
Het lintje wat ik gebruikt heb komt van een kado verpakking van Rituals.



Achterkant van dit project heb ik gelijk gemaakt, het schuifje kon er helemaal doorheen, maar ik wilde het graag dicht hebben, dus hier lijkt het alsof het uit 1 geheel bestaat.


En oepsie, ik merkte op de laptop pas dat ik iets vergeten wat uit te gummen, de A...maar goed dit kan altijd nog behalve hier op de foto hahaha.


Deurtjes open en daar zie je de mini album.


In het kastje tekst geplakt wat onderin het dsp zat. Altijd zeer bruikbaar.


In het schuifje kun je vanalles doen, als het een kadootje is wat lekkers, ik heb er even een mooi kantje van hart ingelegd.



Hier staat het merk van Rituals op maar heb deze naar binnen gedraaid en vond het een zeer leuke element om zo hierbij te gebruiken.



De label/boekjes uit de pockets. Hier ruimte voor een foto en wat bij te schrijven.



Heb hier wel van genoten deze te maken, weet iets om kado te geven, maar waar ik zeker moeite mee ga hebben om hem af te staan..

Wens jullie een fijne dag,

Groetjes,

Elly

fb pagina:


12 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf project maakte je Elly, het papier is prachtig en de ontvanger gaat blij verrast zijn als er ook nog zo’n leuke inhoud in zit…het kanten hartje is ook zo lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met verbazing heb ik deze post gelezen en wat heb je deze creatie weer super mooi gemaakt. Heel mooi al die zelfgemaakt bloemen en zo. Een laatje en het album..,. echt prachtig gemaakt!! Kan mij voorstellen dat je moeite hebt deze creatie weg te geven.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit weer ontzettend mooi zeg, wauw.
    Het doosje is prachtig maar dan de verrassing van het mini album erin, zo leuk.
    Ik kan mij voorstellen dat je hier niet gemakkelijk afstand van kan doen, ik zou het bewaren todat je er een perfecte ontvanger voor gevonden hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n gave creatie👍
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Elly, je laat m'n ogen 3X groter worden! 😯 Wat 'n prachtig project is dit geworden, zo gaaf gedaan! Je hebt er 'n prachtige bloementoef bij gemaakt. Wat 'n supercreatie is dit weer... Je kunt deze ook zelf houden voor je eigen favoriete foto's! En dan maak je een andere om weg te geven...😉 Heel erg mooi.
    Fijne zondag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo hier staat een schitterende creatie, mooie details Elly. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi Elly met weer prachtig papier

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie. Dit moet wel heel werk zijn geweest en ik begrijp goed dat je er moeite mee hebt om weg te geven.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige creatie Elly. Kan me voorstellen dat deze nog even bij je blijft.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie, Elly
    Wat heb je dit mooi gemaakt zeg!
    Heel mooi om kado te doen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige creatie met heel mooi papier.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen