Volgers

maandag 5 juni 2023

Weekopdracht hartjes

Hoi hoi,

een plannerpagina voor de wekelijkse opdrachten van Scrappen en Beppen, week 16: hartjes.


Het papier wat ik gebruikt heb is van Craft Sensatons.


En een sluiting gemaakt met een lintje.


Doe je de flapjes open dan kom je deze pagina tegen, is een mal van Studio Light, en een stempel van Craft Emotions.


De bloem bovenin heb ik uit het dsp geknipt en hier bovenop geplakt.


Deze mal heb ik zo gemaakt dat je hem kunt omslaan als een flapje. en ook de binnenkant heb ik beplakt met de hartjes die uit de mal kwamen.



Deze tekst Follow your hart is van Studio Light.



En hartjes waar je een foto op kunt plakken of iets opschrijven, dit is een mal van Sizzix.
Ben nog steeds in de roze stijl gebleven en deze pagina vind ik ook zeer leuk geworden.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie Elly, leuk hoe de lintjes sluiten en mooi hoe je alles hergebruikt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de hartjes en andere leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze opdracht hartjes heb je weer prachtig verwerkt op je pagina..Heel leuk die haartjes die uit de mal zijn gekomen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een leuke pagina. Ik hou van roze, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie pagina.
    Toch de hartjes maar door de gebruikte kleuren niet mierzoet geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent niet bij te houden, hihi, Ik heb ook je prachtige ladenkastje met album bewonderd, super zag die eruit! Ook je pagina is beeldig geworden, staat ook op mijn to do lijstje en zou dit jaar beginnen maar heb het al naar volgend jaar verschoven want de weken vliegen voorbij!
    Fijne dag Elly,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook weer een supergave pagina geworden Elly, erg mooi gedaan!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave planner pagina heb je gemaakt, mooi papier heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze pagina in je planner, Elly
    Mooi dp en leuke hartjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie pagina planner Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Elly....prachtige kleuren ook en mooi papier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kleur voor een pagina.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen