Volgers

woensdag 7 juni 2023

Sterkte

Goedemorgen,

vorige maand hadden ze een oproep bij Radio 538 om een kaart te sturen naar de ouders van Nomi, een 5 jarig meisje dat helaas overleden is aan kanker.

In december was zij op de radio geweest, en ik zat het verhaal eens aan te luisteren, deed me wel iets, dus ik ben toen de oproep kwam die dag ook gelijk aan de slag gegaan om een kaartje te maken, en gemakkelijk was die niet.



Ik heb een klein lieflijk kaartje voor hun gemaakt.
Basis is het hart van Marianne Design, en dsp van Craft OClock.

 


Vlindertje is ook van Marianne Design en het hartje doorbroken (wat jullie al vaker gezien hebben bij mij) met een crackle randje van Craft Emotions.
Ja want je hart is dus ook werkelijk verscheurd.
Het papier vond ik mooi met die sterretjes erop...

En de tekst sterkte...

Ik heb al gehoord dat er heel veel binnengekomen was, toch mooi dat zoveel mensen daar zo gehoor aan geven.

Afgelopen maandag had ik een inwerkdag op school, altijd spannend al loop je al zoveel jaar daar rond op school, het is toch totaal wat anders. En met mijn inwerken en het goede weer zal ik veel later bij jullie reageren op jullie blogs, maar probeer mijn best te doen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



13 opmerkingen:

  1. Wat een lieve en mooie sterkte kaart in de vorm van een hart..
    Vreselijk toch om je kind te moeten verliezen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat maakte je een mooie en lieve kaart Elly, ben je toch ook een lief mens! Snap dat je nieuwe baan toch spanning meebrengt maar dat ga jij helemaal maken,dat weet ik zeker xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart heb je voor hun gemaakt Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje, zal zeker wel geapprecieerd worden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi stijlvol kaartje met de mooie details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje, er zit zo veel gevoel in. Succes Elly gaat helemaal goed komen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief dit kaartje voor het veel te vroeg overleden meisje daar zijn geen wooorden voor hè! Veel succes met je nieuwe functie Elly, zet 'm op!!!
    Ik kan ook niet altijd reageren door drukke baan maar doe ook mijn best!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n lief sterkte kaartje heb je voor de ouders gemaakt Elly, voor dit onbeschrijfelijke verdriet... Mooi dat er al zoveel op is gereageerd, dat doet altijd goed.
    En veel SUCCES, gaat helemaal goed komen! 👍 Bloggen komt wel wanneer het je uitkomt. 😉
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en lief kaartje , weet zeker dat al die kaartjes heel erg gewaardeerd worden.
    Succes met je nieuwe functie gaat vast goed komen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, Elly
    Mooi gebaar van jou!
    Veel plezier met inwerken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is lief gemaakt.
    Moeilijk hè, zo'n verdrietige aanleiding en dan iets maken voor ouders, die je ook nog eens niet kent.
    Je hebt je hart laten spreken en dat zal deze mensen heel goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit toch zwaar voor ouders. 5 jaar!! Je hebt een prachtige sterkte kaart gemaakt🥰
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen