Volgers

zondag 17 september 2023

KIC restjes

Goedemorgen,

vandaag laat ik mijn reminder zien voor KIC, en we willen graag een creatie zien die van restjes papier is gemaakt.


Restjes hebben wel allemaal wel meer dan genoeg liggen, ik tenminste wel, vind het moeilijk iets weg te gooien, heel soms pak ik de bak en ga er dan kritisch doorheen.


Als basis heb ik een mal van Craft Emotions gepakt, dit doosje heb ik vele malen gemaakt, het is heel klein iets breder dan een standaard lucifer doosje. En het blijft leuk om deze weg te geven.
Paperclip aan de bovenzijde is van Ali.


Papier is van Craft Sensations, behalve waar de letters op staan, maar die weet ik niet.


In het schuifje heb ik een klein boekje gedaan. 
De teksten die gestempeld zijn is van Craft Emotions.



En hier ruimte om een persoonlijke boodschap te schrijven.
Deze heb ik inmiddels al iemand gegeven voor haar verjaardag.

Lijkt het jullie leuk om mee te doen? Laat je creatie HIER dan zien, en 1 van de leden zal zeker een reactie bij je geven.


En gisteren vielen er nog wat kaartjes in de brievenbus, waar de post een beetje langer over deed (maar zijn we gewend toch van de post) en zo ben je wel een beetje langer jarig toch?
Straks ga ik lunchen met mijn zus dat doen we altijd voor elkaars verjaardagen, hoop dat het droog blijft we willen daarna nog een beetje fietsen. Het is F1 en dat vinden wij beiden niks aan.


Kaartje van een fb vriendin Anja, en het rechtse kaartje is van GerJanne.
Dank jullie wel ben er heel blij mee, ze zijn mooi XX.


Groetjes,

Elly

fb pagina:




 

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Elly. In de eerste plaats van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! 💐 Dat je een mooi en voorspoedig jaar tegemoet mag gaan! 🍀
    Je hebt een schattig doosje gemaakt met de restjes papier, heel leuk gedaan, wel priegelwerk!
    En een hele gezellige dag vandaag met je zus, geniet ervan!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit. Geniet van de lunch met je zus.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartje met je restjes leuke details en dp heb je gebruikt, ik heb ook zo'n bak met restjes altijd handig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje van heb je gemaakt van restjes en zo gaaf met die grote paperclip in hartvorm. Inderdaad leuk om weg te geven maar zeker ook om te krijgen. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, je adres heb ik niet anders had ik wel een kaart gestuurd. Wat heb je een prachtige jurk gewonnen, hij staat je super!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Elly dat heb je maar mooi gemaakt met de restjes papier. Zelf weet ik niet goed wat kan ik er mee en weg gooien tja dat vind ik heel moeilijk. Leuke kaartjes heb je voor je verjaardag ontvangen. Fijne dag met je zus. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte gefeliciteerd en wat een leuk doosje. Altijd leuk om zoiets kado te krijgen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig doosje is het. EN dat met restjes! Knap.
    En wat heeft de kaart er lang over gedaan! Maar goed, hij is er!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je dit met alleen restjes hebt gemaakt. En inderdaad leuk dat je nog langer jarig bent zo, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie creatie met restjes.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen