Volgers

maandag 18 september 2023

Travelers journal

Goedemorgen,

ik was in augustus nog lekker bezig geweest, ik had geen zin in gewone creaties, maar ik zag dit voorbijkomen bij Joyce Tresoor en was gelijk verkocht.


De basis is gemaakt van craft cardstock en het dsp is van Craft Sensations.
Deze file folder journal heb ik laten sluiten meet een elastiekje uit mijn voorraad.


Hier hoefde zeer weinig te gebeuren want het papier (vind ik dan) is al zo mooi, en heb er alleen een stempel afdruk opgezet nog.



Er is zoveel ruimte om hier allemaal iets kwijt in te kunnen en in te kunnen steken. Het envelopje is van een ander dsp..en deze envelop en net als meerdere in deze journal heb ik zelf gemaakt.



Een grote paperclip houdt deze bladzijdes allemaal bij elkaar, het is eigenlijk een rotzooitje bij elkaar zeg maar (allerlei papiertjes), ik hou er echt van, en hoe leuk dat dit ook ingebonden is.
Dit is de link naar deze tutorial van Joyce.





Deze vlinder is uitgeknipt uit het dsp, en is een mooie sluiting voor de envelop.




Er zijn ook basis enveloppen gebruikt maar ik heb die wel wat moeten inkorten anders paste het niet erin.


Deze envelop is een idee van een cd envelop, ik had alleen een zeer grote envelop en een wat kleiner ronde uitgesneden.


En die sluiting die Joyce liet zien vond ik echt zo leuk.





Dit is een malletje van Temu, en had ik voor de allereerste keer toen besteld en was binnen 1 week al binnen. Ondertussen heb ik wax spulletjes besteld voor mij en mijn vriendin, ben nu benieuwd of die ook snel binnen is...had al een melding gehad.


En de laatste pagina, de rug van de journal, ook een vakje met waar je vele enveloppen of aantekeningen kwijt kan.



Ik heb hier heel veel plezier aan beleefd en had hem ook al zeer snel af, de volgende dag al (19 aug.)..alleen een gaatje vinden op mijn blog nog...en dat is nu.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Elly, ik heb de foto’s stuk voor stuk bekeken…wat ben jij hier toch goed in! Ook zo leuk hoe de enveloppen sluiten,zeker die met de grote vlinder ๐Ÿฆ‹

    Ook je kaart hieronder heb ik zo zitten bekijken en ook dit is weer bijzonder creatief gemaakt…prachtig papier en zo’n leuke details, petje af hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Elly super mooi gedaan en gemaakt

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wauw, hier zitten vast heel wat knutseluurtjes in, maar het resultaat mag er zeker en vast zijn
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie creatie leuk met al de vakjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....Elly....wat prachtig....helemaal mijn kleuren!
    Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt met alle vakjes en dingetjes....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'Eigenlijk een rotzooitje zeg maar'... ๐Ÿ˜ Je hebt een supergaaf werkstuk gemaakt Elly, helemaal jouw ding dit hรจ. Erg mooi gedaan zo!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie Elly
    Heel mooi gemaakt, ook ik heb alle pagina's bestudeerd, wat ben jij hier toch goed in, de link heb ik wel even opgeslagen, voor wie weet, ooit....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er weer heel mooi uit, alles combineert echt weer super bij elkaar. Ik zou zoiets nooit maken, maar jij wel.
    Ieder zijn/haar ding,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gecombineerd en heel leuk met al die vakjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jee Elly, hoe krijg je het voor elkaar! Zo snel!! Zo knap dat je zo gauw voor elkaar krijgt. Het ziet er heel gaaf uit. Ik heb nog niets bij Temu besteld...heb voorlopig denk ik wel genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk heb je deze travel journal gemaakt en en wat is er veel in te zien. Knap gemaakt Elly!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen