Volgers

maandag 23 oktober 2023

Zakagenda

Hoi hoi,

bij mijn zus in dr winkel had ik een zakagenda gekocht voor vlgd jaar, ik zocht deze keer een heel kleintje, en die wat beter in mijn handtas paste. Zij had die wel, dus ik op de fiets erheen en toen gekocht.

Maar daar deze saai was heb ik hem opgepimpt door effe wat te gaan kliederen.


Basic zwart...wie van jullie schrijft ook nog steeds alles liever op ipv op de mobiel.
Op de mobiel ik vind het niks..misschien ook wat eigenwijsheid, maar ik vind het op papier veel fijner noteren en sneller terugzoeken. lekker beetje ouderwets blijven.



Ik ben met verschillende masks en stencils aan de slag gegaan van  Dutch Doobadoo, Studio Light en de Action, en dit allemaal met de paste van Craft Emotions.

Is het geworden zoals ik wilde, niet echt, maar hij is wel uniek zo.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

18 opmerkingen:

  1. Leuk bezig geweest met je nieuwe agenda.
    Zelf gebruik ik mijn mobiel voor de afspraken, maar samen hebben we een papieren kalender. Mijn man heeft niets met de agenda van zijn telefoon.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is leuk geworden zo ! geslaagd werkje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is misschien niet geworden wat je in gedachten had, maar ik vind hem wel geslaagd in deze kleuren en ook nog je initialen erop. Hij is wel heel persoonlijk geworden en zo zal er geen 2e te vinden zijn.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke gepimpte agenda is het geworden die heeft niemand ik schrijf ook nog alles op in een agenda veel makkelijker dan op mijn telefoon vond ik
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk opgepimpt. En ik ben een beetje van beide, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel gaaf gepimpt Elly, kan er niet over oordelen schrijf nog alles op of in de pc, heb geen mobiele tel

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi opgepimpt.
    ik gebruik voor persoonlijk gebruik een papieren agenda om later te verwerken in de planner. voor werk en familie zaken pc en mobiel.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk opgepimpt Elly
    Toen ik nog werkte zette ik mijn rooster in de agenda van mijn mobiel, nu hebben we gezamelijk de kalender waar ik alles op noteer en als ik het niet mag vergeten geef ik een notitie in mijn telefoon
    Uk ben blij met mobiele telefoons en computers maar ik vind het jammer dat heel veel mensen alleen maar op de mobielthe zitten te turen en dat daardoor de creativiteit aan het verdwijnen is en heel veel mensen zijn te druk in het hoofd....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan Elly en super persoonlijk zo! En inderdaad nog 'n beetje ouderwets blijven. Het gaat toch allemaal al zo snel in de digitale wereld...
    Fijne avond hoor.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat MOOI Elly....en de glas in lood creaties zien er ook goed uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is tof geworden, oja ik hou ook van alles op papier. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dit is een hele gave agenda geworden Elly, zul je nog veel complimenten over krijgen!
    Ik heb een papieren kalender in de keuken en ook op de telefoon en houd ze beide bij, de digitale kalender is gekoppeld met mijn man dus erg handig dat we meteen zien als de ander er wat in noteert…
    De papieren vind ik dan weer handig als ik er dagelijks langs loop of aan de telefoon zit om iets afstemmen spreken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je agenda is uniek en prachtig geworden Elly.
    Ik ben ook zo graag nog veel opschrijven, alhoewel ben de laatste tijd aan het oefenen om toch alles in mijn mobile agenda te zetten.
    Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh Elly, dit is werkelijk prachtig! En zo'n leuk projectje om te maken ook. enne ik doe beide, op mijn telefoon, die heel de dag door piept anders vergeet ik alles, maar daar staat dan, ....... in mijn agenda/planner kijken, erg he!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor, inderdaad véél leuker.
    Ik noteer alles op mijn telefoon. Die heb ik altijd bij de hand en vind dat juist reuze handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk Elly. En hij past bijna bij de kleuren van het KKT. Ik heb ook een papierenkalender!

    BeantwoordenVerwijderen