Volgers

zondag 14 januari 2024

Moodboard

Goedemorgen,

dit is mijn reminder kaart voor KIC. En deze keer hadden we een mooie moodboard.


Dit mooie dsp is van Craft O Clock Winter Morning. Deze had ik toen op de beurs gekocht een setje en was eigenlijk bedoeld voor Renate..totdat ze een keer zei ik ben het kerst papier helemaal beu...ik dacht oeps...later even op pad gegaan en ander dsp gekocht voor in het kerst kadootje.
Nu ben ik hiermee zelf aan de slag gegaan en hij is echt gewoon erg mooi.




Beetje sisal achter deze elementen geplakt, tekst zat aan het kaartje van de huisjes vast, deze losgesneden en onderin geplakt.

Deze uitdaging loopt tot 27 januari, mocht je mee willen doen dan kun je je kaartje HIER linken.

En de crematie van afgelopen vrijdag was heel mooi, wat werd er veel verteld, en wat wist ik veel. Nu nog even de sleutel terug afgeven....echt het allerlaatste, maar de sleutelhanger die eraan zat, die ik al 21 bij me heb, die blijft hier..heeft al een plaatsje bij de andere.



Groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina:

 

9 opmerkingen:

  1. Daar gaat ze spijt van krijgen, wat een prachtig papier en zo'n mooie kaart heb je gemaakt. enne je bloemstuk, GEWELDIG. Ik ben al heel lang op zoek naar een leuke workshop om samen met mijn dochter te gaan doen, iets met bloemen of koken want daar houdt ze van. dit is echt heel mooi en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dit was een reactie van een tijdje terug toen deze creatie plotseling te vroeg online kwam.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al, hier had ik toch op gereageerd! Maar slim van je om het zo te doen. En wat is het een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi papier. Ik ga ook eens neuzen bij mezelf. Want ik wil de challenge nog maken.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi papier, heel mooie kaart geworden. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Elly
    En wat heb je dat mooie dessinpapier mooi gebruikt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Elly in dit blauw, echt winters!
    Fijne dag vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen