Volgers

maandag 15 januari 2024

Week 51

Goedemorgen,

week 51 de opdracht van Scrappen en Beppen: Londen.


Blad uit een atlas gescheurd, een typische engelse brievenbus van Marianne Design.
Deze laat het zakje sluiten wat achter deze pagina zit,



Denk ik aan Engeland dan ook aan engelse thee, en hier een sjiek engels theekom.
In dit zakje ruimte om wat in te stoppen wat je wilt bewaren.



In een oud dsp blok van de Action kwam ik deze soort van advertenties tegen, en overal stond London op, dus ook perfect voor deze opdacht. De onderste advertentie heb ik voor de helft vastgeplakt zodat je hier iets achter kunt steken wat je op de foto hieronder dus ziet.
En ik heb op de bruine envelop, allemaal stempels gezet, waar dus ook London op staat.


Ook in deze envelop kun je veel in bewaren.


Deze pagina kwam redelijk snel uit mijn handen net voor kerstavond..het regende zo die dag dat ik smiddags deze nog heerlijk heb zitten freubelen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


12 opmerkingen:

  1. Wat vond je perfect passende materialen voor je mooie project…mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie creatie met al de leuke Londense details erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is erg leuk geworden, geslaagde creatie
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creatie Elly
    Leuk thema en mooi verwerkt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende creatie Elly met veel leuke details! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjonge, dat ziet er top uit, Elly! EN dat het dan vlot uit je handen kwam... knap hoor! Vaak is het best snel af als je het idee maar hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je weet wat je gaat maken en je hebt de benodigde spullen dan is het snel klaar. Bij mij is het meestal een grote zoektocht, om iets te vinden wat ik heb,maar waar?
    Heel mooi gemaakt in het Londen thema,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een mooie Elly.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige pagina Elly en je hebt weer zoveel mogelijkheden gecreëerd! Heel gaaf gedaan! 👏
    Fijne dag nog.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen