Volgers

woensdag 28 februari 2024

Mini albumpje

Goedemorgen,

afgelopen zondag had Darline op onze KIC fb pagina een live waar ze deze creatie maakte.

Nu is dit mijn eerste creatie weer na een paar weekjes niks gedaan te hebben, had de basis gelijk meegemaakt. Dat doe ik niet gauw, kijk liever eerst mee.


Het is echt een lief klein projectje, ik heb dsp van Craft Sensations gebruikt uit de kleine blokjes.
En het project laten sluiten met een lintje.


Ook heb ik de flapjes binnenin wat korter gemaakt, vond dat leuker.



En als verrassing poppen er te staafjes uit, en daar heb ik tekst op gestempeld, deze zijn van Marianne Design.


In het midden waar ik wat persoonlijks kan schrijven, ik heb deze voor een verjaardag gemaakt.
Dit papier komt uit een planner, daar haal ik regelmatig wel iets uit.


Deze live is HIER terug te zien op YouTube. 

Groetjes Elly

fb pagina:







 

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie maakte je Elly, ik herken volgens mij het papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk projectje en zo mooi gemaakt, bedankt voor het delen van de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie creatie met het leuke dp en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt, Elly
    Leuk mapje met dat pop-up gedeelte
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi Elly, had dit live gezien, gaaf modelletje.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat ziet er mooi uit.
    Het is "veel", maar toch vind ik het niet te druk.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig weer, mooi die pop up staafjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer erg mooi gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer heel leuk gemaakt en ook in een prachtige kleur.
    Lek dat de teksten naar voren komen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie creatie, mooie papiertjes. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en leuk model.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig mapje en wat heb je mooi papier gebruikt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een supermooi mapje gemaakt met heel leuk papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie en mooi papier!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen