Volgers

maandag 26 februari 2024

Ik ben zo blij

Goedemorgen,

Tijdje terug vertelde ik hier toch dat ik met een vriendin naar een demo wilde gaan kijken die er toen niet was in Waspik, maar een dagje eerder..

Deze papierlijn had ik toen daar gekocht, was een Dutch Doobadoo pakket With Love een limited edition, en dit heb ik ermee gemaakt.


De basis mallen zaten er ook bij, was een drieluik, ik heb er heel wat anders mee gemaakt zoals je ziet,


Ook deze tekst zat in dit pakket, heb deze creatie laten sluiten met een bandje en brads waar een lintje omheen gewikkeld gaat.


De hartjes heb ik geponst met een mini pons van Vaessen, dit had ik gekregen van mijn vriendin, was een sleutelhanger, vonden we zo gaaf dat we hem eigenlijk wilden kopen voor elkaar.



En ook de mal van een gnome zat erbij.


Achter dit bandje heb ik een envelop zitten, deze envelop is ook zelf gemaakt.


Met een kaartje voor een leuke boodschap op te schrijven.

Op zich wel leuk geworden, normaal koop ik niet graag dit soort pakketten, maar soms ga je overstag.


Groetjes Elly

fb pagina:

CreaEl

 

17 opmerkingen:

  1. Wauw elly wat een creatieve creatie, mooi van kleur en zoveel leuke details. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww, helemaal geweldig is dit Elly!!
    Prachtig modelletje en wat een gave details!
    Gaaf papier is dit hè. Ik ben normaal ook niet zo van die pakketjes met stencils, maarja het papier deed 't um voor mij;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar goed dat je deze aanschafte Elly want je hebt er iets heel moois van gemaakt en zo te zien ook met veel plezier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk en zoet kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit soort pakketten altijd zo handig voor in de vakantie. Dan hoef je niet veel mee te nemen, maar kan je toch hele leuke kaarten maken.
    Ik vind deze creatie héél erg mooi èn héél lief gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt er wél iets moois van gemaakt!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie creatie Elly, super gedaan........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk geworden Elly. Ik loop ook altijd een beetje vast met die pakketten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend gave kaart heb je gemaakt. Leuk om de mallen zo te gebruiken. Ik heb ook nog van die mallen uit eerdere pakketten, wist niet dat ze dat nog steeds deden. ik ben er al zolang niet geweest. jammer dat je op de verkeerde dag kwam maar je heb wel lekker geshopt .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige creatie met dit mooie papier. Ik kocht de kit ook en zal er toch ook eens mee aan de slag gaan.....
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je maakte een gave creatie met deze leuke kit, jij bent daar echt een ster in,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou je hebt meteen iets supermoois gemaakt met dit pakket Elly . Alles combineert zo mooi dan met elkaar en dat samen met jouw creativiteit heeft iets heel leuks opgeleverd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende creatie Elly
    Heel mooi gemaakt, alles past zo mooi bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie creatie heb je gemaakt met je pakketje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie creatie heb je met de pakketjes gemaakt leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke creatie!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen