Volgers

vrijdag 23 februari 2024

Renate

Goedemorgen,

Deze creatie heb ik voor mijn jarige hobbymaatje/vriendin gemaakt. 

En een beetje uitgepakt hiermee ook. 


Het dsp is van Stamperia, lekker wat restjes bij elkaar gesprokkeld (grote restjes dan) en deze pagina, want dat is het wel officieel opgepimpt.
De voorzijde heb ik er extra bij verzonnen. Deze laten sluiten met brads en een touwtje.


Enveloppe ook zelf extra erop gemaakt, hier zit een verjaarsboodschap in.


Deze postzegels zijn gemaakt van de mal van ECD, en bij sommige heb ik nog wat gestempeld, ook van die set en ook van Studio Light en de Action.




Enveloppe is gemaakt van de voorzijde van het dsp, dus waar het merk op staat en welke lijn het is.
Dit kwam super uit zo.




En dan de binnenzijde van de pagina, dit was van een pakket (Scrap Unlimited kerstalbum) wat ik gekregen had voor kerst van mijn vriendin, en dacht ik kan hier ook wel een kaart van maken, en dat vind ik het weer zo fijn om er nog wat extra's aan toe te voegen.
Zoals je links ziet dat stukje is ook extra, wat sluit met het lintje.





En deze pijltjes kun je trekken naar links en bovenin naar rechts, dan sla je de 3 kaartjes om van de middenpagina.


En je ziet hier ook gelijk het rechterstukje wat ook sluit met een lintje, dit heb ik ook extra toegevoegd aan deze creatie.




Heb hier blaadjes ingestoken van het jaar 2024, vond dat wel leuk in deze vakjes.
En kan ze gelijk gebruiken voor haar planner ofzo.


Nou bij deze nog een keer gefeliciteerd Renate, je wist dat ik hier al vroeg mee begonnen was, eerste week van januari. Onze vakantie zat er nog tussen en ik wilde hier rustig de tijd voor nemen, maar toen ik eenmaal bezig was, was ik zo op dreef.

En wij hebben een zeer fijne vakantie gehad, wat hebben we genoten, ik moet de foto's nog op de pc zetten, dus er zal vast en zeker hier nog iets van voorbijkomen.
Hobbyen heb ik deze week totaal nog niks aan gedaan, maar komt denk wel weer, vanavond verjaardag van manlief vieren, die is morgen jarig en de kids komen vanavond hier mee eten.

Groetjes Elly,

fb pagina:

 

21 opmerkingen:

  1. Nouuuu jeetje wat heb jij jezelf lekker uitgeleefd Elly! Ontzettend mooi, ik heb alle fotos vergroot bekeken…wat een details en prachtig papier, top hoor!
    Alvast van harte met je man en veel plezier vanavond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt ontzettend mooi gemaakt, wat een details. Je vriendin boft daar maar mee. Van harte gefeliciteerd met je man en alvast een gezellige avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw jij het zeker uitgepakt, schitterend het papier de details top!! Alvast van harte gefeliciteerd met en voor je man en veel plezier samen vanavond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is leuk geworden, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt Elly. Een heel leuk model met mooi papier. Alvast gefeliciteerd met je man en geniet van het feestje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig ziet het er uit Elly, heel mooi papier en super leuk al die stempels! Alvast gefeliciteerd met je man zijn verjaardag en een gezellige avond!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige creatie heb je voor Renate gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, Elly, wat is dit mooi!
    Schitterend je hebt inderdaad uitgepakt, wat een mooi model en mooie details, de kleuren bij elkaar vind ik ook zo mooi
    Van harte met je man en een fijne verjaardag met elkaar
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie creatie, leuk al de verborgen details en het mooie dp
    gefeliciteerd met je man en een gezellige dag en avond samen met je gezin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o.... wat MOOI is dit, ben een beetje sprakeloos.
    wat knap gemaakt!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, van harte met je man,en een heel fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat prachtig Elly, heb je weer super gemaakt en ook mooi papier.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig werkstuk want volgens mij zitten er heel wat uurtjes in.
    Mooi papier en een prachtig geheel.
    Alvast gefeliciteerd en geniet met z'n allen vanavond.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elly,
    het is toch wel het allerleukste als je iets maakt dat gebruikt gaat worden! En Renate is er vast heel blij mee. Het ziet er zo geweldig mooi uit! Je raakt gewoon niet uitgekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creatie Elly! knap gedaan, mooie papiertjes. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat ziet dat er mooi uit. Dat is een heel werk geweest.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je creatie prachtig Elly, Renate was hier vast heel blij mee! Past goed bij haar. 🙂 En nog de hartelijke felicitaties met je man!
    Fijne zondag verder.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige creatie Elly, super dank je wel. Hij staat hier op de kast te pronken, vooraan natuurlijk. Hij is op mijn verjaardag door heel wat handen gegaan. Iedereen heeft het bewonderd. Het is een waar kunstwerk.
    Nog van harte gefeliciteerd met Walter.
    Veel liefs Renate

    BeantwoordenVerwijderen