Volgers

zondag 3 maart 2024

Beterschapskaart

Hoi hoi,

voor de challenge bij KIC vragen we een beterschapskaartje.

En deze zijn altijd wel fijn om op voorraad te hebben, ik heb er vorig jaar toch wel een aantal nodig gehad.


Het mooie papier had ik met mijn verjaardag van een lieve fb vriendin gehad.
En nu kon ik hem eens gebruiken bij deze creatie.


Langs de zijkanten mini bloemtjes van een hortensia dus passend bij het dsp ook. En deze mini bloemetjes heb ik zoveel gebruikt en was nu echt wel weer een tijdje geleden.


Tekst van Marianne Design langs de zijranden.


Ik vind hem heel schattig, en wel passend bij dit kaartje van troost.
Je kunt je kaartje hier linken mocht je mee willen doen: KIC

Groetjes,

Elly 

fb pagina:



 

11 opmerkingen:

  1. wat een mooie lieve kaart Elly........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje wat een schattig papier heb je gebruikt en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah wat een mooie kaart met een lieve afbeelding Elly. Fijntjes met die kleine bloemetjes erbij. Zo'n mooie kaart doet vast goed.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart met het lieve poesje en leuk met de kleine bloemetjes erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie beterschapkaart daar wordt je lekker vrolijk van. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverd, deze kaart.
    Mooie kleuren vind ik en die mini bloemetjes, schattigggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is zeker heel mooi! EN je bent een kei met die kleine bloemetjes! Ik heb ook eens en kaart van je gehad met die bloemetjes, staat zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi Elle en wat een lief plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze had ik gemist, erg leuk en dat poesje, zo lief! En lief alsnog al je reacties te lezen, het lukt mij ook niet altijd om overal op te reageren hoor Elly, geeft niks. Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart en super die kleine bloemetjes aan de rand
    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen