Volgers

maandag 4 maart 2024

Mannenkaart

Goedemorgen,

had op Istagram een leuke kaart voorbij zien komen van Sonja Mehl, er stonden geen maten bij, dus aan het puzzelen geweest en uiteindelijk met hulp van manlief eruit gekomen.

 


Dsp is van Craft Sensations uit een kleine blok is het groene, en de rest uit een grote blok.


Je vouwt het tot een driehoek en dan kun je het vanuit het midden omvouwen, dit kun je dan drie keer doen.


Wat afbeeldingen uit het blok geknipt.



Tekst is van Joy!Crafts.

Ik zal deze kaart wel even moeten uitleggen, anders snapt deze persoon er weinig van hihihi.

Groetjes Elly

fb pagina:

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model deze oneindige kaart in driehoek vorm. Dat zal inderdaad wat uitleg vergen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly,
    Eindelijk weer een berichtje van mij.
    Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
    Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een een hele leuke kaart!
    Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is eigenlijk een never-ending kaart denk ik…wat heb je deze knap gemaakt en zo mooi versierd dat hij aan alle kanten klopt, schitterend!
    Ook je creatie van gisteren is top, leuk de ieniemienie bloemetjes weer te zien 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die is leuk geworden ! mooi gemaakt !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, Elly
    Is oneindig denk ik, heel leuk in deze vorm en mooi dp heb je gebruikt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tjonge ziet er ingewikkeld uit maar erg mooi!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap dat je dit zelf zo uiteindelijk gemaakt hebt. Heel mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie creatie wat ziet dat er ingewikkeld uit brrr... niks voor mijn leuke dp en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een apart model is dit Elly, knap gedaan en het ziet er leuk uit! Je hebt ondertussen niet stilgezeten heb ik gezien. Je hebt weer prachtige creaties geplaatst hieronder! 👏
    Wens je een fijne dag vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er super uit deze gevouwen driehoek, heel mooi gemaakt.
    Wij hebben vanmiddag inbetweens en rolgordijnen uitgezocht en we boften, de opmeetservice heeft een wachttijd van 1 maand, maar er was iemand uitgevallen en nu komen ze zaterdag al!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een super gave kaart Elly.............gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Huh???
    Zo zeg, wat apart.
    Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dat is gaaf! Daar ga ik eens naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Idd een never ending card, kon er toen even niet meer op komen, en dank jullie wel allemaal XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart maar wel ingewikkeld ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. SUPER Elly!! Mooi ook hoe bij de bovenste foto alles bij mekaar past weer!
    Leuk papier en gaaf modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen