Volgers

vrijdag 22 maart 2024

Lente

Goedemorgen,

lente is begonnen, elke avond loop ik met manlief een rondje na het avondeten.

En in ons dorp is een veld waar deze zeer ruikende bloemen staan, zo kleurrijk, maar die geur als je voorbijloopt echt zalig. Manlief deelt deze mening niet qua geur hahaha.


En mijn schoonzus loopt er elke dag met haar hond en had deze foto genomen van een totaal andere kant:

 

En toen stuurde onze oudste dochter een zeer mooie tekening door van haar oude tekenleraar, hij had de prachtige magnolia papier op papier gezet die voor onze kerk en het pastoriehuis staat.


Hier de LINK naar zijn fb pagina, hij had er een filmpje van gemaakt, zo komen jullie ons dorpje binnen.

Ik wilde jullie deze mooie foto's niet onthouden, ik word er blij van,

wens jullie een mooie vrijdag toe.

Groetjes Elly

fb pagina:



10 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van de kleurrijke velden en die geur is waarschijnlijk echt iets voor vrouwen. Wat een mooie tekening heeft jullie dochter doorgestuurd. Ik heb het filmpje gezien en de Magnolia is prachtig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend filmpje en tekening het zijn mooie bomen. Prachtige foto`s van de velden. Ik deel de mening van je man vind het niet zo lekker daar bij hatsjoe!! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's en een leuk filmpje, ik blijf er ook weg hatsjie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat woon je daar mooi! en het filmpje is echt geweldig. Ook zo leuk hoe hij al de l.l. heeft getekend tijdens de toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige tekening, gaaf gedaan.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n leuke post vandaag Elly! 🙂 En wat is de omgeving mooi wijds bij jullie! Daar kun je inderdaad heel wat voetstappen kwijt. 🙂 Ik vind de tekening prachtig, altijd zo mooi om te zien als iemand zo goed kan tekenen.
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's, Elly!
    En wat een mooi schilderij schitterend gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat is genieten Elly....jij hoeft niet naar de Keukenhof! Prachtige magnoliaboom in het filmpje. Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is echt genieten. Zo mooi die kleuren van de bloemen. Ga dat onthouden voor als we straks verhuisd zijn. Dan wonen we wat meer in de buurt.
    Prachtige tekening met die magnolia.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen