Volgers

maandag 25 maart 2024

Spanje

Goedemorgen,

hier een aantal foto's wat ik nog zou laten zien van Spanje, ik heb er echt wel zoveel maar heb er voor jullie een paar uitgezocht.


Hier stond ik op een glazen plaat, je mocht maar met 4 personen hierop, mijn man durfde het niet, je keek onder je de afgrond in, was echt erg hoog.


Was een smalle brug als je elkaar passeerde moest je even tegen de rotsen aan gaan staan, was wel spannend hoor, stuurde de foto door naar de meiden thuis en die zeiden wauw ma durfde jij dat, echt knap. Dit was in Relieu.



Toen we in deze stad waren, liep er een schooloptocht ook door de stad, zo gezellig om te zien. En daar Valentijn ook in zicht was, had je ook dit soort creaties in de stad staan. Dit was in Cartagena.




Deze geweldige trap was te zien in Abanilla.




En deze mooie straatjes met die blauwe potten is in Alicante.


Ook dit straat met de paddestoelen was in Alicante, de oude binnenstad.


Dit was in Orihuela, had ik een flinke wandeling gemaakt naar boven naar een klooster, het waaide hier ontzettend hard, maar we wilde deze klim wel even gedaan hebben.

Een kleine greep wat ik jullie hier laat zien, maar wij hadden echt super genoten, manlief zou gelijk weer terug willen. Goed teken wel.

Heel veel foto's en met meer uitleg heb ik op Polarstep staan, voor diegene die meer willen zien kan me daar dan vinden.

Groetjes,

Elly



 

10 opmerkingen:

  1. wat een prachtige foto's Elly..........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en jullie hebben zo te zien een fijne vakantie gehad!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er nog nooit geweest maar wat is Nederland dan toch saai met al die blokkendozen en sombere kleuren in de huizen. Zo te zien hebben jullie genoten en wat ben jij stoer!!!
    Ik doe het je écht niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie foto's leuk al de beschilderde trappen, zo te zien heb je een top vakantie gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's die veel moois laten zien. Jullie hebben duidelijk genoten van je vakantie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een onvergetelijke reis.
    Héél veel mooie herinneringen gemaakt, zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's Elly. Er valt nog zo veel moois te zien.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's Elly. Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's. Je krijgt er grwoon zin in!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's, maar brrr die glazen plaat en die smalle bruggetjes is niet voor mij weggelegd .
    Vorig jaar in Oostenrijk ook een mega lange wandeling over smalle bruggetjes en heel hoog. Lichtelijk traumaatje aan overgehouden (hoogtevrees) maarrr toch gedaan .

    BeantwoordenVerwijderen