Volgers

zondag 28 april 2024

ATC

Goedemorgen,

Zeg het met bloemen is onze uitdaging bij KIC en hierbij laat ik mijn reminder aan jullie zien.


Ik heb ATC kaartjes gemaakt en alle afbeeldingen en dsp komt uit een blok van Craft Sensation waar een soort van poëzie plaatjes inzaten, en vandaar dat het ATC kaartjes werden. 



De postzegel afdrukjes zijn van Graphic45 en daar weer achter een ticket geplakt. En met een pons de bloementjes gemaakt.



Rondom de kaartjes beetje gedoodeld en met zwarte verf gespetterd.

Wil je graag meedoen dan kun je je kaartje HIER linken of op onze fb pagina in de juiste album zetten.

Groetjes Elly DT

fb pagina:

 

11 opmerkingen:

  1. Prachtige nostalgische kaarten! Je uitstapje wat je beschrijf in je vorige blogpost ziet er ook heel gezellig uit, lekker uitwaaien met z'n allen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie ATC kaartjes met het mooie papier en de nostalgische plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakte hele mooie ATC kaartjes met deze leuke plaatjes, ik heb dat blok ook gekregen, moet er ook eens wat mee doen..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes, Elly
    Mooi in de vintagestijl!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie ATC kaartjes heb je gemaakt Elly!
    En wat laat je leuke foto's zien van jullie dagje uit....zeer geslaagd zo te zien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke plaatjes en wat een leuke ATC's het is weer helemaal hip. Ga je ze ook ruilen of maak je ze meer voor jezelf ik heb het vroege vaak gedaan veel gehost ik vind het nu nog wel leuk om ze te maken af en toe maar ruilen doe ik niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou ze zelf, maar deze zijn al in de prullenbak beland hoor. Jaren geleden deed ik ze ook ruilen toen het ook zo'n hype was.

      Verwijderen
  7. Prachtige ATC kaartjes !
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen