Volgers

maandag 29 april 2024

Gefeliciteerd

Goedemorgen,

deze creatie was een patroon van Mijn Schatkaart, heb hem daar trouwens al laten zien op de groep.

En deze kaart is ook weer voor een collega, had gelijk een doel en het mooie papier had ik van Renate eens gekregen, deze gecombineerd met papier van de Action (rozen).


Ik heb er nog wel een sluiting aan gemaakt. En op een stukje stof Gefeliciteerd gestempeld en deze op de kaart geniet.





Roosjes uit het dsp geknipt en wat etiketjes uit restjes papier wat ik over had, leuk dat gepuzzel zo.



Vond hem leuk om te maken, en deze kwam vlot uit mijn handen, dus dat voelde weer fijn.

Groetjes Elly

fb pagina:


13 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Elly
    Verrassend als je em opent, mooi gemaakt met leuk dessinpapier!
    Fijn dat het knutselen je weer wat beter afgaat!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie creatie met het mooie papier en de leuke verrassingen binnen in
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Elly....wat en leuk model met verrassend veel items!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is top Elly, fijn is dat als het vlotjes verloopt. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje met de roosjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart in een heel leuk model, deze staat ook nog op mijn todo lijstje, leuk de sluiting er aan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is inderdaad een leuk modelletje. Dan heb je weer eens wat anders. En je hebt een mooie combi van papier gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart , leuk model, mooie papiertjes heb je gebruikt. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt een leuke kaart met wat gaatjes eraan kan hij zo in de planner heerlijk al die flapjes en tapjes. En dat papier is ook prachtig ik weet niet of het papier van de Action is of ik papier dat je gehad hebt van renate maar ik vind het een geweldig mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen