Volgers

zaterdag 27 juli 2024

Laatste keer

Goedemorgen

deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin van ons fietsclubje. Het is haar laatste verjaardag in haar huis, en ze gaat in november verhuizen.


Ik heb haar lievelings kleur gebruikt en het dsp ia van  Studio Light.
Het huis overgetrokken van een mdf huisje. En in de schoorsteen zit dan het kaartje.
Dit model heb ik al eerder gemaakt.


Eigenlijk een snel kaartje, want dit is gemaakt toen we zo druk met de keuken bezig waren.
Met dit bericht intikken (vrijdag 26 juli) zit ik zelfs aan de nieuwe bar (of schiereiland) en hebben we vanmorgen de plinten in de keuken gedaan.
Lampen voor boven deze tafel hebben we ook gekocht, maar was niet op voorraad dus die sturen ze ons toe. Eergisteren hebben we barkrukken gekocht, het wordt steeds mooier en mooier.
Ben zo trots op hoe manlief het allemaal in elkaar gezet heb, het was ontzettend zwaar, het is ook geen kleine keuken. Ik moet nog steeds foto's op de pc zetten, maar ik neem er gewoon de tijd niet voor, er is altijd wel wat te doen hier.


Het deurtje kan open en daarachter heb ik een kalender blaadje geplakt van november, vond dat wel toepasselijk.



Ze vond het kaartje geslaagd en de andere meiden ook, want het was ook uit naam van hun.

Groetjes Elly

fb pagina:

 

10 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met mooi papier en een leuk model.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke huisjes model en het leuke papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly,
    Hoogste tijd om weer eens te reageren bij je! Bij mij is ook altijd iets te doen en ja ook erg genieten van alles. Ik kijk wel altijd even op het blog maar overal op reageren lukt dan echt niet. Wat fijn dat de keuken zo mooi wordt, dat zal genieten zijn en succes met de laatste dingen! Je huisjes kaart vind ik prachtig, ook de verstopte details en mooie bloementoef!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk deze huisjeskaart , Elly
    Mooi gemaakt en prachtig dp
    Succes met de keuken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je kaartje en leuk om zo mee te genieten van je enthousiasme over je nieuwe keuken. Heerlijk als het straks klaar is en je mag ook echt wel trots zijn als je man dit allemaal zelf doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje met dit mooie papier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Elly. En leuk dat de keuken nu bijna klaar is, dat wordt straks echt genieten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige creatie, o wat fijn dat de keuken bijna klaar is echt genieten dadelijk. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi weer.
    De vorm is zo leuk, ik moet dat echt onthouden, ga ik ook eens liften
    Neem je tijd maar voor de foto's, als straks alles klaar is laat je het in 1x zien😊

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend mooi zeg. Geen wonder dat dat in de smaak valt, het is prachtig!! Ik ben heel benieuwd naar je keuken!

    BeantwoordenVerwijderen