Volgers

maandag 29 juli 2024

Zomerproject deel 1

Goedemorgen,

Darline heeft bij KIC voor een zomerproject gezorgd, mocht je iets willen maken, maar is het wel veel werk verklap ik jullie.

Ik zal de foto's ook in drie delen laten zien, want ik heb er nogal wat. Mocht nog steeds uitpuzzelen hoe ik een filmpje hierop het blog kan krijgen.


Ik heb gebruik gemaakt van het mooie dsp van Stamperia Passion.


Als extra toevoeging heb ik tussen de pagina's nog tags ingeschoven.



Hier kun je voldoende op noteren of een foto erop plakken. Zijn redelijk grote tags van 12,5 x 18 cm.



Ook heb ik af en toe dsp van de Action tussendoor gebruikt en hier tekst als achtergrond op gestempeld.



Een waterval, deze schuif je omhoog, en heb hier ook gewone notitieblaadjes gebruikt om wat tekst op kwijt te kunnen.



Een sluiting met een brad, en hieraan een leuk bedeltje gehangen in dit geval een jurkje, past precies bij deze lijn van het dsp.

Woensdag laat ik jullie het 2de deel van deze album zien, en zal ik tevens de link toevoegen naar het filmpje met het uitleg van Darline over dit zomerproject.
Jessy heeft hem ook al gemaakt en deze kun je HIER zien.

Groetjes Elly
DT KIC

fb pagina:


 

7 opmerkingen:

  1. wat een mooie creatie met het leuke papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creatie, Elly
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie heb je gemaakt.. ik heb niet de moed om daar ooit aan te beginnen, wat een werk.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw een schitterende creatie met veel leuke en mooie details xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Elly, misschien veel werk maar dan heb je ook iets bijzonders. Mooi dessin-papier heb je gebruikt en leuk afgewerkt met dat bedeltje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig weer Elly en super mooi papier......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super creatie en wat een hoop werk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen