Volgers

vrijdag 23 augustus 2024

Thee

Goedemorgen,

deze creatie en wel een mini creatie is ook voor een collega, ze houdt van thee, dus daar iets mee gedaan.


Hele tijd terug had ik ergens thee genomen op een terras, en die hadden zo'n leuke verpakking dat ik die mee genomen had naar huis en deze dus nagemaakt had.
Dsp is van Stamperia. Op de voorzijde zelf geschreven.


Aan de achterzijde heb ik nog een label gemaakt, zodat ik hier iets op kon schrijven.



Hier zie je dus hoe klein het is, echt niet groter dan een theezakje.


Leuke folie geplakt van Studio Light bij het hartje doorkijk.


En dan in de binnenzijde haar lievelings thee.


Deze laten sluiten met een touwtje, dat net wat stoerder is.

Morgen heb ik een workshop van Handletteren, ben benieuwd hoe dat is.

Groetjes Elly,

fb pagina:

 

10 opmerkingen:

  1. Zo is een klein theezakje een mooi kadootje om te krijgen.
    Leuk hoor, in plaats van een kaart zoiets maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie creatie voor een theezakje in te doen leuk papier en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederom een schitterende creatie, doe ik ook als het leuk is de verpakking neem ik die mee. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel leuk theeboekje Elly.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat is dit een leuk idee! mooi gemaakt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige creatie! Superleuk om dat te geven/sturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dit theeboekje, Elly
    Heel leuk gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elly,

    Geweldig leuk idee .
    Ik neem ook vaker dingetjes mee maar vergeet dan weer eraan te denken het te maken .Ach ja zo heb ik wel een lade vol met ideetjes liggen hihi.
    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, we blijven een beetje gek hè, met onze hobby, ik zou dat ook gedaan hebben. Hoeveel van die servet en bestekverpakkingen ik al niet mee genomen heb. allemaal om te verwerken in mijn planner als we uit eten waren geweest, misschien 1 keer gedaan. Maar deze theeverpakking is wel heel erg leuk! Ook als kaartje. Heb je de originele nog. Ik neem aan dat het om je 3luikje gaat? Prachtig gemaakt weer Elly, maar dat is jou wel toevertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen