Volgers

maandag 26 augustus 2024

Gecondoleerd

 Goedemorgen,

dit kaartje had ik in mijn vakantie gemaakt.

De getekende bloemetjes had ik nog liggen en dacht kan deze wel gebruiken ervoor. Ik had ook gehoord dat voor deze dienst liefst iedereen in vrolijke kleuren zou komen en totaal geen zwart.



Had wel gekozen voor een zwart strikje, en dit kaartje persoonlijk in de brievenbus gedaan.

Deze man zal zeker gemist worden in het dorp, hij had altijd een aanhangertje aan straat staan en daar mocht iedereen oud ijzer op gooien (wel netjes zodat er zoveel mogelijk opkon) en moet zeggen dat was wel handig. En hun dochter zat vroeger in onze vriendengroep van de carnaval, en haar man bij de volley toen bij mijn man. Ja dorpje waar iedereen elkaar kent.

Is inmiddels wel anders want er komen nu zoveel mensen van buitenaf wonen hier.

Groetjes Elly

fb pagina:


14 opmerkingen:

  1. Heel mooi met de gekleurde bloemetjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi ingetogen kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi gemaakt Elly de tere bloempjes prachtig. Heerlijk wonen in een dorp waar iedereen elkaar kent. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor deze gelegenheid.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel mooi bloemetje en stijlvol kaartje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en stijlvolle kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie condoleancekaart met de leuke bloemetjes, leuk met de tekst aan zijkant,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie condoleance kaart, Elly
    je bloempjes zijn mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie condoleancekaart Elly, fijntjes die bloemetjes met dat kleine strikje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAt een supermooie kaart is dit Elly. Zo mooi en ingetogen ook met deze fijne bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, en mooie herinneringen lees ik wel. soms is het jammer dat de wereld zo veranderd. Ik voel me soms niet meer van "deze tijd".

    BeantwoordenVerwijderen