Volgers

woensdag 4 september 2024

Taart

 Goedemorgen,

een kaartje van het model wat bij een fb groep werd gegeven.


En zoals je ziet, het is een taart.
Deze kaart was snel te maken, vind deze ook wel iets moelijker op te pimpen. Maar hij heeft wel iets toch.
Dsp is van Craft Emotions, en de randen heb ik met een randpons gemaakt.



Afbeelding is van Maja Design.



En zo is er weer een verjaardags kaartje af.

Ik krijg het niet meer voor elkaar om veel te maken en te plaatsen. Dus probeer om elke week iets op mijn blog te zetten, mocht er niks meer erop komen niet ongerust zijn, want dan laat ik het wel weten.

Misschien als het straks kouder wordt dat we niet meer onder de overkapping zitten dat ik mijn hobbykamer weer induik.

En dit weekend ga ik met vriendinnen naar de beurs, eigenlijk om even wat basismateriaal aan te schaffen, iets nieuws zullen we niet meer zien. En een nichtje van mijn vriendin vind het wel superleuk dus zijn we gewoon even er lekker uit toch.

Groetjes Elly

fb pagina:


15 opmerkingen:

  1. Een leuke uitvoering en de taart is mooi gepimpt.
    Ik heb lekker zitten kleuren onder de overkapping, maar verder doe ik ook niet veel!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig modelletje en je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt. Ga je naar den Bosch? Veel plezier, ik heb nog geen idee of ik ga. Wel zin maar ik wil eigenlijk niks kopen en op zo'n beurs is de verleiding wel heel erg groot! Maar wie weet......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de mooie taart erop en de leuke details en papier
    gezellige dag op de beurs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan met de taart Elly, leuk en gezellig naar een beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke taartkaart! Veel plezier op de beurs!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke taartkaart Elly
    Lekker genieten van alles bloggen en knutselen komt wel weer!
    Naar Den Bosch ga ik niet ik wil graag naar Utrecht in November
    Veel plezier zaterdag
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke taartkaart heb je gemaakt. Wat gezellig een bezoekje aan de beurs met vriendinnen. Veel plezier. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een hele leuke kaart Elly......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart, tof model. En heel veel plezier op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel XX. Geslaagd zullen we zaterdag wel zijn, want dat is die bosche bol hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, die zomertijd is gewoon geen knutseltijd.
    Iedereen zit liever buiten, met een boek of tijdschrift.
    Komt vanzelf wel weer.
    Dit is wel een leuke kaart, die je hier laat zien.
    Veel plezier op de beurs (gehad? Want volgens mij ben je al geweest)

    BeantwoordenVerwijderen