Volgers

woensdag 11 september 2024

Veel geluk

Goedemorgen,

het is vandaag mijn verjaardag, hoeraaaaa hahaha.

Dit berichtje type ik op 25 augustus zondagochtend, onze oudste dochter is nu jarig en is 31 geworden en daar gaan we deze middag naar toe.


Een kaartje voor een collega die ergens anders gaat werken, en of we allemaal een kaartje wilden schrijven voor haar. Dus deze had ik echt snel gemaakt, een gewoon kaartje dat kun je ook weer niet maken toch voor ons kaartenmaaksters.
Als basis een mal van DDD 470.784.080 en dsp van de Action uit mijn restjesbak.


Verschillende stempels gebruikt van Boekenvoordeel en Joy!Crafts.
Hier heb ik een touwtje onder geplakt, voor een iets stoerdere look, zij is zelf ook een stoere dame.



En ruimte op de tag waar ik persoonlijke tekst op geschreven had.

Groetjes Elly,

fb pagina
CreaEl

 

9 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je dochters verjaardag
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt met het mooie papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!
    Mooie creatie en door het aparte model ziet het er bijzonder uit.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Elly! Wens je een hele mooie dag toe. Wat een mooie creatie voor je dochter ziet top uit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Elly,
    Nog van harte met je verjaardag, mijn kaartje is aangekomen zag ik
    Jij hebt ook een hele mooi kaart gemaakt
    Mooi model!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! Een leuke kaart om je (ex) collega veel geluk op haar nieuwe baan te wensen. Fijne dag vandaag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart heb je gemaakt voor je ex-collega en nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je dochters verjaardag Elly en een hele leuke tag......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi stoer kartje maakte je, leuk model net even weer anders.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooierd Elly! En ik hoop dat de post mee gewerkt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen