Volgers

maandag 14 oktober 2024

Grappige kaart

Hoi hoi,

deze maand hadden ze bij Mijn Schatkaart weer een leuk model en wat ook zo klaar was.

En hier heb ik ook tekst gebruikt uit een boekje waar ik al eerder iets van geplaatst had, er zijn zulke mooie teksten en spreuken in.




Deze kip heb ik met embossingpoeder erop gezet.


En deze kaart had ik ook aan een vriendin gegeven, vond dat wel lollig.

Een korte post, een stukje dsp van de Action uit mijn restjesbak, en meer had ik niet nodig.

Groetjes Elly

fb pagina:

 

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, wat een leuke kaart en die tekst is geweldig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja joh, die verzorgingstehuizen kunnen hun borst nat maken als onze generatie daar komt te winnen.
    Wàt een leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, Elly
    Wat een leuke grappige kaart
    Heel leuk die tekst!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de grappige tekst en de leuke glitter kip
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen