Volgers

woensdag 16 oktober 2024

Label

Goedemorgen,

in september hadden we 2 mannelijke jarige collega's, en de mal van de tag had ik op de beurs gekocht en jawel nog gelijk gebruikt ook.


De label is van Gummiapan, het dsp van de Action, en het schudmateriaal had ik van iemand gekregen, ze dacht daar kan Elly vast wat mee en jawel hoor, en zo had ik een snelle kaart kunnen maken.



Dit was kant en klaar, heb alleen eromheen met een mask wat bezig geweest zodat het niet te bleek zou zijn.

Groetjes Elly

p.s. de komende dagen zal ik stil zijn..we zijn een aantal dagen op vakantie waar we erg hard aan toe zijn ook.

fb pagina:

 

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi label met de stoere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk ! Mooi gemaakt en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en keek idee, de spijkertjes als dus materiaal.
    Leuke tag, knap gemaakt.
    Veel plezier op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi label en die spijkertjes ga ik onthouden. Geniet van jullie vakantie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke mannen labelkaart, Elly
    Grappig die spijkertjes
    Fijne vakantie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en zo mooi weer. Superidee met de spijkertjes. Geniet van jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke mannenkaart geworden!
    Fijne vakantie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen