Volgers

woensdag 23 oktober 2024

Mannenkaart

Goedemorgen,

deze kaart is gemaakt naar aanleiding van het patroon bij Mijn Schatkaart op fb.

En heb hem gemaakt voor mijn broer..


Dsp had ik gekregen van een vriendin wat in een goodybag zat, behalve daar waar het beertje op zit, dat is dsp van de Action. Ook dit beertje komt uit een oudere blok van de Action.



Ik had een agenda weggegooid dit ik toch niet meer gebruikte en kon deze stukjes nog mooi gebruiken.


Hier nog een extra label gemaakt, waar we iets persoonlijks op kunnen schrijven.




Vond het een leuk model om te maken.

Groetjes Elly

fb pagina:

 

10 opmerkingen:

  1. Het is een héél leuk model.
    En mooi "aangekleed", dat dp is mooi zeg.
    Leuk, de beer, een stoere, maar met een hoog knuffel gehalte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is leuk geworden, mooi modelletje
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het mooie papier en de stoere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat beertje en wat een apart modelletje, ik zit me suf te kijken maar kan maar niet ontdekken hoe het in elkaar zit. haha, misschien moet ik toch eens bij die schatkaart gaan kijken op F.B.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige felicitatiekaart, Elly!
    Mooi model en het dp is erg leuk
    Zal je broer blij mee zijn
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super gave en hele mooie kaart Elly......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart met dit leuke model.
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en mooi model .
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat heb je dit weer mooi gemaakt. En ik realiseer me opeens dat ik dat blok nog nieuw heb liggen!

    BeantwoordenVerwijderen