Volgers

zaterdag 24 juni 2017

Gefeliciteerd Magnolia

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een afdrukje van Magnolia, zelf vindt ik de Magnolia's echt geweldig. Heb ik gemaakt voor het Design team van Craft Sensations.
De basis is donkerrood en gelig/bruin cardstock en het designpapier komt van het blok Romantic Summer van Craft Sensations. Hier zitten echt hele mooie designs tussen.
Waar het magnolia opzit is een snijmal van Marianne Design, heb ik 2 keer uitgedraaid uit groen en bruine cardstock, zodat ik de blaadjes erop kon plakken voor een mooier resultaat.
De Magnolia afdruk heb ik ingekleurd met markers.
De tag is ook een snijmal van Marianne Design en de tab en de bloem  is van Craft Sensations, ook de puffy sticker die erop geplakt zit.
Hier heb ik nu de tekst Gefeliciteerd op gestempeld maar er kan natuurlijk elk gewenst tekst afdrukje op. En aan de achterzijde is voldoende ruimte om een persoonlijke groet te doen.
Verder heb ik alles afbeinkt met Distress Ink: Gathered Twigs.

Groetjes 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten