Volgers

zondag 27 augustus 2017

Drieluikje

Hoi allemaal, dat ik iets oppimpen ook erg leuk vind laat ik nu zien, heb voor jullie een drieluikje opgepimpt.
Heb hem gemaakt voor mijn nichtje die binnenkort jarig is, weer even wat anders als een kaartje, en met zo'n tante als ik verwachten ze ook altijd net wat anders.
Achter die label is ruimte genoeg om daar een envelopje met geld erbij te doen.
Het grasrandje is van Marianne Design en de kleine bloemetjes van Cut-ties.


Het design papier komt uit deze pad, Soft Silver Vintage. Die met de bloemetjes is al een van een wat oudere serie.
Die zijn zo mooi omdat er metallic erin verwerkt is, dat blinkt zo mooi. Deze voorzijde van het drieluikje heeft het niet, maar de achterzijde weer wel.

De blaadjes heb ik ook weer gebruikt en beinkt met Distress inkt, de kleuren Peeled Paint, Forest Moss en Antique Linnen.
De ovale stans is van Crealies, leuk voor een label, de tekststempel is van Noor Design Fashion.


Om het persoonlijk te maken heb ik de alfabeth glitter stickers gebruikt en de naam van de jarige erop geplakt. En heb nog extra een slinger erop geplakt, met de snijmal van Marianne Design.
De vlindertjes rondom heb ik gedaan met een Pearl Pen, kleur Pink.
Dus zo zie je wat is nu de voorkant van dit drieluikje, heb ze beiden net zo mooi gemaakt.

groetjes

Elly



Geen opmerkingen:

Een reactie posten