Volgers

woensdag 23 augustus 2017

Hip Hurray! Celebrate!

Hip Hurray!
Celebrate!
Zingen de hanen in koor.



Ben aan het kliederen geweest met Inka Gold, met de vinger opgebracht, gele cardstock en eerst een embossing folder gebruikt. Foto is helaas wat donker hier, maar zo in het echt is dat niet. En het glimt ook mooi door die Inka Gold.

De hanen heb ik een beetje ingekleurd met Pearl pigment Powder, Shine. En de muzieknootjes is een snijmal van Amy Design, daar heb ik de muzieknootjes eraf geknipt.

Verder heb ik deze materialen gebruikt, metallic cardstock, embossing folder en linnen cardstock.





In de binnenzijde heb ik een oudere Cutting Die serie gebruikt voor een label en deze bevestigt met een crop a dile.



De tekst stempel die ik hier gebruikt heb is van Marianne Design. En zo heb je weer een leuk kaartje voor een verjaardag of een ander gelegenheid wat gevierd moet worden.


Groetjes,


Elly





Geen opmerkingen:

Een reactie posten