Volgers

zaterdag 23 december 2017

Documenten boekje.

Met het mooie designpapier en de leuke clearstamps serie heb ik een documenten mapje gemaakt.





De sluiting heb ik gemaakt van een eerdere clearstamp & cutting die set..dat bloempje heb ik genomen als knoop. Had dat 4x uitgedraaid zodat het goed stevig wordt, bewerkt met transparante embossing poeder, blinkt het mooi. En vast gezet met een brad en een touwtje omgedraaid dat het gehele mapje dan sluit.


Deze materialen heb ik gebruikt:







Design papier komt uit het blok English Moments.
Heb alles beinkt met Gilding Polish - Pearl Lustre geeft een wat glimmend effect.




Links zie je het documenten gedeelte, daar heb ik allemaal kaartjes inzitten en rechts heb ik ook nog een vakje gemaakt zodat daar ook nog een kaart in gedaan kon worden.
Of foto's net wat je maar wilt.




Ben hier aan de slag gegaan met de deco stencil set en structuurpasta. Dit is het kaartje wat uit het vakje rechts komt. En ook in dit kaartje weer een vakje gemaakt waar een lief labeltje inkan.




De eerste 2 kaartjes uit het documenten gedeelte.
De flamingo's is ingekleurd met kleurpotloden en ook hier ben ik aan de slag geweest met structuurpasta. En op het tweede kaartje met de glitter stickers en decoborders.




En de laatste 2 kaartjes..het vuurwerk effect is van de handletteringserie.

En dit was mijn laatste creatie van dit jaar, wens jullie mooie feestdagen en een goed en vooral creatief 2018!


groetjes,

Elly














Geen opmerkingen:

Een reactie posten