Volgers

woensdag 10 januari 2018

Sketch januari'18

Iedereen een mooi en goed 2018 en dat we weer vele mooie creaties met elkaar mogen delen.

Mijn eerste creatie van dit jaar is de sketch van januari.





Ik heb deze keer een kraft tasje gebruikt.
Ook erg leuk om als kado om te geven.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt en hier en daar wat glitters opgedaan.
Onder het afdrukje zit een taart papiertje, en rechts heb ik rietjes gebruikt, gewone plastic rietjes en bewerkt met gesso, wat gilding polish. Deze rietjes waren oranje en nu blinken ze mooi door de polish.

De volgende materialen heb ik gebruikt:





Het designpapier komt uit het blok Delicate Vintage.

Hoop jullie wat inspiratie gegeven te hebben en kijk uit naar jullie creaties van de Sketch.

groetjes,


Elly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten