Volgers

maandag 26 maart 2018

Sarah

Een Sarah kaartje, mijn schoonzus is vandaag jarig.



Ook deze achtergrond is gemaakt met Oxide inkt en ook met mn vriendin die ene middag net als mijn kaartje van afgelopen woensdag die hier op het blog staat.




Die 50 is een mal van Dutch Doobadoo, blijven leuk die cijfers. Heb ze al heel veel gebruikt.
Met 3d pearl paint heb ik met een mask stencil die cijfers bewerkt.
Bij dr hand heb ik nog wat bloemetjes geplakt, want zeg nu zelf dat hoort er wel bij op deze feestelijke dag.




En deze dame is een lapje stof.
Verder heb ik de randen nog gedoodeld met een zwarte fineliner.
En hier en daar wat kleine sterretjes geplakt, deze zijn van Craft Sensations die craft bottles.

Ik miste nog iets op deze kaart, en het is wel een vrolijke kaart geworden, maar niet echt mijn kleurtjes. Maar dat zal iedereen weleens hebben denk, ben je bezig en kijk je naar je kaartje en zegt hmmm, maar om hem nu in je prullenbak te gooien is het ook weer niet waard.

Haar feest wordt later dit jaar gegeven samen met mijn broer, en heb daar al iets heel moois al voor gemaakt, wat ik nog niet kan laten zien, maar die overtreft zekers deze creatie.

Groetjes,

Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten