Volgers

dinsdag 22 mei 2018

kado envelopje

Goedemorgen.
Vandaag heb ik voor jullie een kado envelopje wat ik voor mijn zus nog had gemaakt.


Hier zit een restaurant bon in...nu kan ik hem eindelijk laten zien, want de afbeelding van het lieve beertje verschijnt nu eindelijk bij sommige Actions.
Ik had deze nog laatste serie nog omdat ik bij het Design Team van Craft Sensations zat.
Deze serie is echt heel leuk, en hoop ook dat hij op alle Actions geleverd gaat worden.

Het design papier was al mooi vanzichzelf maar heb daar nog wat gestempeld met een honinggraad afbeelding, die ook bij deze clearstamps zet hoort. 
Het design papier is van Joy Crafts.

Het model van het envelopje is van Dutch Doobadoo 470.713.002.
Nog wat rondom gedoodeld, maakt het wat meer af. 
Het beertje met het fototoestel in de hand past echt bij mijn zus, want haar hobby is fotograveren.
En heb het ingekleurd met de brushmarkers van Winston&Newton.

Groetjes, 

Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten