Volgers

zondag 27 mei 2018

Swap kaart

Goedemorgen, voor vandaag eens een hele nieuwe opdracht.
Een Swap kaart, swap betekent ruilen, het werkt zo:
je stuurt materiaal op naar iemand en die moet dan hiervan een leuke kaart maken.
Dit was mijn eerste keer, wilde dit al best lang eens doen, en nu kwam het op mijn pad.
En als de kaart klaar is stuur je hem weer terug van wie je hem gekregen had.

Dit waren mijn spulletjes die ik toegestuurd had gekregen.


Er zat ook een thema aan verbonden, zon-zee-strand.

En hier mijn resutlaat:




Ik heb voor de basis een Dutch Doobadoo mal gebruikt: 470.713.314.
Dat stuurwiel heb ik bewerkt met inkagold, en een stukje touw erop geklapt, best wel stoer vond ik, het touw zat ook bij het materiaal. Ook aan de linkse zijde heb ik een randje geplakt met touw.




Voor dit raampje heb ik wel vellum gebruikt en daarop tekst gestempeld, als je erdoorheen kijkt zie je een zeilboot, of ik dit mocht doen, weet ik niet. Hoor dat nog wel, maar vond het zo veel mooier overkomen.
Rondom met een parelpen de schroeven wat aangezet, en de scharnieren met inkagold.




Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden...want normaal groeit een kaartje tijdens het maken.
Hier ook wel natuurlijk, maar dan kun je gewoon je gang gaan met je eigen spullen, nu ben je echt beperkt.
Maar ik vond het echt super leuk om te doen...

Groetjes,

Elly





4 opmerkingen:

  1. Het kaartje dat je gemaakt hebt met de toegestuurde materialen is echt super mooi geworden Elly !
    De vellum erbij vind ik echt prachtig !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Odette. Zie nu al uit naar de vlgd keer.

      Verwijderen
  2. Schitterende creatie! En wat een leuk idee, een swap kaart, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen