Volgers

zaterdag 30 juni 2018

Zakjes album

Hallo allemaal.

Voor vandaag heb ik een album die ik laat zien wat gemaakt is van zakjes.
Dit was een pakket dat je kon bestellen bij Kimya Verpakkingen en Tiets gaf een scrap en bep op 30 mei'18 hiervan.

Super leuk om te doen, maar wel hard doorwerken.



Wat ik het moeilijkste vind is...het design papier vantevoren al uitzoeken...want wat gaat het worden en hoe moet je het houden staand of liggend.
Vaak kies je iets en dan is het juist niet goed.
Hier heb ik design papier gebruikt van Craft Sensations een hele oude blok nog, combineerd met andere blokken.





Het sleuteltje en het hartje dat zaten er ook gewoon bij. Met dit sleuteltje sluit je de label.










Super veel labels en flapjes...dus er was eigenlijk ook erg veel om op te pimpen.
Dat vondt ik bij deze album erg moeilijk, en heb er deze keer voor gekozen het gewoon zo te laten.

Dan kan als ik hem weggeef, de geefster er zelf mee doen wat ze wilt..geheel blanco.






Dit was hem dan, veel foto's ook weer. Inmiddels ligt de volgende projectje van de een scrap en bep al weer te wachten op me.
En die is wel erg leuk, dus die zullen jullie binnenkort ook wel zien verschijnen hier op het blog.


groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten