Volgers

maandag 16 juli 2018

De onmogelijke kaart

Hallo lieve volgers..
ik zie dat het hier ook langzaam binnendruppelt de volgers.

Vorige week had ik een workshop..altijd gezellig kleppen en beppen met de dames.
En we mochten zelf uitkiezen wat we gingen maken, daar de onmogelijke kaart ook nog eens op mijn lijstje stond...maar nooit de tijd voor genomen.
Kwam het nu wel goed uit, dat ik hem daar ook tussen zag zitten.
Dit is hem geworden.


Welk design papier dit is weet ik niet..had uit een bak gezocht waar lossen velletjes inzaten, want voor dit kaartje had je echt niet veel nodig.


Bijpassende plaatje gezocht. Het strikje heb ik thuis opgezet..ik wist nog niet goed wat ik allemaal nog precies bij dit kaartje wilde. Hihi achteraf heb ik thuis er ook niet veel aangedaan.
Daar is dit kaartje net te klein voor om er nog veel op te kunnen doen.


Zilveren plastic ja wat is het..ik noem het maar lint, wat ook ooit eens bij de Action vandaan komt.
Zag hem in mijn aparte lintjes bak zitten en vond hem hier wel geschikt voor.


Zij aanzicht. De achterzijde heb ik niks extra's gedaan, daar je hier toch niet veel van ziet.


Groetjes,


Elly


fb pagina: CreaEl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten