Volgers

woensdag 1 augustus 2018

Een superleuke en gezellige.....

Goedemorgen..

Hier een mooie verjaardags kaart gemaakt van een Dutch Doobadoomal..nr: 470.713.154.


Deze had ik gemaakt op een workshop en ik had hem helemaal af...hihihi dit gebeurt bijna nooit, daar ik thuis altijd ermee verderga of net ietsjes anders ga afwerken.
Hier was ik echt gelijk helemaal tevreden en toch nog mijn eigen draai aangegeven.

Het mooie design papier is van Maja Design.
Waar het plaatje van is...dat durf ik niet te zeggen.





Ik heb er 2 labels in verwerkt..eentje waar de tekststempel Een superleuke en Gezellige Verjaardag op staat, en de andere waar jezelf iets kan opschrijven.



Op de bloemtjes heb ik overal zilveren pareltjes geplakt ook op het plaatje.

Deze middag was weer zeer gezellig, altijd met hetzelfde groepje, dus een fijne ontspanning.



Groetjes,


Elly


fb pagina: CreaEl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten