Volgers

woensdag 15 augustus 2018

Every day....

Goedemorgen,
we ziten in de midden van de week..voor vele misschien de eerste werkweek weer.
Vakantie is voorbij gevlogen. De temperaturen zijn ook weer wat normaal, dus ook beter te vertoeven op mijn hobbyruimte.


Hier was ik al even mee bezig maar door de hitte was ik gestopt. Dit is een Dutch Doobadoo mal nr 470.713.147.

Ben met oxide inkt te werk gegaan, kleuren: aged mahogany, candied apple en craced pistachio.


De bloem heb ik opgezet met structuurpasta van Dutch Doobadoo.
De tekst en de afbeelding is van Pion Design PD1624.

Met een witte gelpen wat accenten aangebracht en met een groene fineliner wat gedoodeld.



Hier heb ik wat gaatjes ingeprikt en een satijnlintje doorheen gehaald.

Dit zijn niet echt mijn kleurtjes, maar vind het wel een mooi geheel geworden..en als je constant in dezelfde kleurtjes blijft werken is het ook zo eentonig toch?


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten