Volgers

vrijdag 17 augustus 2018

Verjaars memorydex

Hoi,
Hier mijn volgende creaties voor de verjaars memorydex kaartjes waar ik mee bezig was.
Ik was er zo fanatiek mee begonnen, dat ik het eigenlijk weer opzij begon te leggen.

Vandaag laat ik april, mei en juni zien.


Het bloemetjes van april is van Noor!Design 6002/1082.

De maandstempel is ook van Noor!Design 6410/0011.



Heb alle kaartjes ook bewerkt met inkspray, dit kaartje met de kleur gold. Het geeft een heel mooi glanzend effect.


Op het kaartje van mei is de kleur green van inkspray overheen gegaan.


Een leuke leather look label..denk dat ik die ooit eens bij de Action vandaag heb.
Foto is hier wat donker helaas, maar de label is echt lichter van kleur.



Bij dit kaartje van juni heb ik met de inkspray rose spetters gemaakt.



Het roosje is van Cut-ties 20060.

En alle kaartjes zijn ook gedoodeld met een zwarte fineliner, dat maakt het net iets meer af.

Nu op naar de volgende maanden..ik heb ze allemaal al klaar, maar ze moeten alleen nog opgepimpt worden. Maar wordt vervolgd..


Groetjes,


Elly

fb pagina: CreaEl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten