Volgers

maandag 17 september 2018

Notes...

Hoi.

Hier een creatie van mij een notitieboekje.
Hiermee doe ik mee aan een challenge van De Egel 63.



Het design papier wat ik gebruikt heb is van Marianne Design PK9117.


Deze mal is van Sizzix 660220A, en de vlinder heb ik eens bij de Xenos gekocht, ze waren er in het wit en zilver ook. Heb ze hier vastgezet met brads.



De letters die ik hier gebruikt heb zijn van Craft Emotions 115633/0164.



Binnenzijde.



Deze pen is een snijmal van Marianne Design COL1375.


Rechts is een mal van Studio Light SL121. En links is van Marianne Design COL1314.


Deze tekst vellum komt uit een quote boekje van de Action.
Het gehele tekst is goud.


Dit A6 notitie boekje is ook van de Action die sluit met een elastiek.
Dit heb ik afgeknipt en op de kaft verwerkt.

Was weer leuk om te maken en een mooi kadootje zelfs.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl





2 opmerkingen: