Volgers

maandag 22 oktober 2018

Dikke dame...

Hoi hoi.

Hier een creatie op een linnen doek..


De stempel van de dame had ik een tijdje terug gewonnen bij de fb groep Kaarten maken.
Het is nogal een grote stempel en had nog canvas doeken liggen, en dit is het dan geworden.

Chubby Chicks BM03 art by Marlene van Studio Light is deze stempel, en ze is ingekleurd met de Brush Markers.



Oxide inkt heb ik gebruikt en dit zijn de kleurtjes:
Fossilzed amber, candied apple, picked raspberry.

Ook wat gesprayed met de acrylic spray van de Action, geel, rose en rood.




En Shimmer powder van Nuvo wat gestrooid, kleur Cherry bomb.
Verschillende masks van Dutch Doobadoo en de Action zijn gebruikt.

Wat stempels van Craft Sensations (tekst) de randen zijn van Studio Light SL207.
Een web is ook van Studio Light BM11 ook deze had ik erbij gekregen.



Met een glitter pen wat op de vleugels gedaan en op de lijst hier en daar nog wat.



Ik vond het leuk om de dame iets vast te laten houden, en heb een bloemetje gemaakt met knoopjes.
Daarom heen met roze touw waar ijzerdraad in zit een bloem gevouwen, dit draad heb ik ooit eens bij de Wibra gekocht.

De kleine vlindertjes zijn uitgeponst uit een Olba tang.


Mooi fleurig geheel is het geworden.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl



1 opmerking: