Volgers

maandag 1 oktober 2018

Kerstgroet...

Goedemorgen,
en we zitten alweer in oktober, en voor deze maand heb ik weer twee kerstcreaties voor de fb pagina De Egel.


De basismallen zijn van Crealies XXL nr 23 en nr 71.
Het design papier is van de Action ik denk van 2017.


Deze leuke gnome is van Hobbyvoordelig Cuties 001.
De sterretjes heb ik uit een ander design papier geknipt wat op het doosje ook zit.


Deze bloem is van Marianne Design LR0435.
Heb er met struktuurpasta van Dutch Doobadoo sneeuw opgemaakt. En in het midden met een pearl pen een pareltje ingezet.

De tekst Kerstgroet is ook van de Action en het labeltje is van Sizzis 659206.
Dit was mijn eerste creatie voor deze maand.



De tweede creatie heb ik de mal van Dutch Doobadoo nr 470.713.048 gebruikt het leuke doosje.
En het dezelfde design papier, want ik vind het leuk om elke keer in dezelfde stijl te blijven met de 2 maand creaties.


En hier ook dezelfde bloem hier gebruikt.
De sterrenrandmal is van de Action.


Het kaarsje is een mal van Joy!Crafts 6004/0002.
Hier wel glitters op het flammetje gedaan met een glitterpen.


En de label die ik het gebruikt heb is van Nellie's Multi frames MFD 076.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten